Svijet

Šta je COVID-19 uradio za kompaniju ZOOM i obrnuto

Jako malo kompanija u svijetu ima koristi od novog virusa korona koliko Zoom, kompanija koja se bavi videokonferencijskim softverom.

S obzirom na pandemiju COVID-19, cijeli svijet se iznenada preorjentisao na rad od kuće, što je postalo idealno za kompaniju poput Zoom-a i njenog generalnog direktora Erika Juana. Nјegova kompanija je u posljednjih nekoliko mjeseci već ulagala u marketing, savršeno se pozicinirajući da pomogne cijelom svijetu u prestanku putovanja i radu od kuće.

Zoom je u prvom kvartalu 2020. godine, dobio više aktivnih mjesečnih korisnika nego 2019. godine. Čak i nakon što se okonča pandemija COVID-19, milioni lјudi će postati svjesni Zoom-a i onoga što oni rade, to jest, prepoznaće brend.

Iako je Zoom uveliko profitirao od krize, oni su takođe pomogli milionima tako što su produžili besplatni probni period svoje platforme, uklonili vremenske rokove za svakog korisnika u Kini, i što je najvažnije, ponudili su besplatne usluge za škole i obrazovne institucije širom svijeta, a sve u cilju da se popravi prekid koji je COVID-19 izazvao u obrazovnom procesu mnoge djece u svijetu. Hilјade univerziteta, uklјučujući i Harvard, koristili su Zoom za održavanje onlajn časova, sa minimalnim poremećajima prilikom video konferencije.

"Mislim da će nakon završetka ove krize lјudi shvatiti da raditi od kuće i nije tako loše", reko je genralni direktor Erik Juan.

Akcije ove kompanije su porasle skoro za 100% od početka epidemije, koja je omogućavajući ljudima neometan rad od kuće, spriječila rizik zaraze samih korisnika, ali i drugih.


Izvor:  medium.com

Frontal/D.M.
Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog