Njega

Zrinka Cvitešić predstavila nove make-up trendove L’Oreal Paris-a

L’Oreal Paris, službeni make-up sponzor Sarajevo Film Festivala, predstavio je nove trendove u šminkanju nazvane So couture!, Summer look i Metallic look koje je lično prezentovala glumica Zrinka Cvitešić na današnjoj konferenciji za medije.

“Zaista je velika čast biti na jubileju Sarajevo Film Festivala, naročito kao gošća L’Oreal Parisa čiji su proizvodi sastavni dio mog poslovnog i privatnog svijeta. Sva tri look-a koja smo pripremili i prezentovali danas na Festivalskom trgu će, vjerujem, poslužiti mnogim damama kao inspiracija za predstojeće dane festivala. Ono što bih posebno istakla je da sam, u ovoj saradnji zaista osjetila duboku posvećenost tima L'Oreala u otkrivanju i isticanju prirodne ljepote u svakoj od nas”, istakla je Zrinka Cvitešić.

Zrinka Cvitešić je osvojila publiku ulogom u filmu  “Šta je muškarac bez brkova” za koji je osvojila nagradu “Srce Sarajeva” za najbolju glumicu 11. Sarajevo Film Festivala.

L’oreal Paris kao službeni make-up sponzor Sarajevo Film Festivala će od 15. do 23. augusta biti zadužen za šminkanje glumica i specijalnih gostiju u L’Oreal Paris Make up lounge room-u na Festivalskom trgu. Po prvi put kolegama vizažistima će se pridružiti i frizeri L'Oreal Professionnel-a (saloni Šabić) koji će biti zaduženi za glamurozne frizure te tako zaokružiti L'Oreal Red Carpet look.

“U prethodne dvije godine kreirano je više od 800 look-ova sa više od 400 osoba među kojima su bile glumice, tv lica, poznate ličnosti iz cijelog svijeta. Zadovoljstvo nam je što svi posjetioci prepoznaju dašak glamura na zvijezdama crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala, stoga smo ovu godinu napravili i korak dalje, u saradnji s frizerom-partnerom L’Oreal Professionnel-a, omogućit ćemo zvijezdama i gostima potpuni L’Orealov look s crvenog tepiha”, rekao je Laurent Sorieul, generalni direktor Divizije robe široke potrošnje L’Oreala ADRIA.

Na tržištu ADRIA regije kojoj pripada i bosanskohercegovačko tržište, L’Oreal Paris je prisutan već 16 godina. L’Orealovi proizvodi godinama pružaju svakoj ženi i muškarcu kvalitetnu njegu i brigu o izgledu. L’Oreal Paris je naročito ponosan na posvećenost promociji raznolikosti ljepote svojih korisnika bez obzira na godine, spol, etničku pripadnost ili izgled a sve pod sloganom „Jer Vi to zaslužujete!“

izvor: Frontal

Komentari
Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog