Intervju

Selma Busovača: Prigrlite svoju jedinstvenost

L'Oreal Paris je u BiH prisutan od daleke 1998. godine a predstavništvo kompanije dio je L'Oreala ADRIA čije je sjedište u Zagrebu a pokriva veliki dio zemalja ove regije (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora, Makedonija, Albanija i Kosovo).

Selma Busovača, Group product manager Divizije robe široke potrošnje L'Oreala Adria (Hrvatska, BiH, Slovenija) dio je Loreal Adria tima 7 godina a zadužena je za tri brenda (L'OrealParis, Garnier, Mixa). Selma vodi kategorije njega lica, njega tijela, dezodoransi i sunčana njega a jedan od ključnih zadataka joj je osmišljavanje lokalnih inicijativa kao što je priča o saradnji sa SFF-om što je i bio povod i prilika za razgovor.

U dvije rečenice, Loreal je za Vas?

Vodeća svjetska kozmetička kompanija koja je prije svega etička kompanija sa visokim integritetom, poštovanjem prema zaposlenicima  i transparentnošću u poslovanju.

Šta to izdvaja Loreal na svjetskom tržištu kad je kozmetika u pitanju?

Prije svega L'Oreal Paris je vrhunski kozmetički brend jer iza svih proizvoda stoji vrhunska stručnost, inovativnost i kvalitet. I to su svakako prepoznali naši potrošači.

Šta, u stvari, Loreal prodaje ženama?

Filozofija L'Oreala Paris je temeljena na uvjerenju da bez obzira na godine, pol, nacionalnu pripadnost ili izgled, „Vi to zaslužujete“.  Brend želi pratiti i žene i muškarce širom svijeta kroz njihove živote i braniti njihovo pravo na ljepotu, pravo na sve tipove ljepote i pravo na dostojanstveno starenje. Danas taj slogan predstavlja duh koji pomaže svakoj ženi da prigrli svoju jedinstvenost i da jača svoje samopouzdanje.

Nedavno smo imali priliku čitati da je Loreal prekinuo pregovore s belgijskom manekenkom zbog fotografije iz lova. Istina? I komentar?

Belgijski L’Oréal Professionnel (brend Divizije profesionalnih proizvoda) jednokratno je sarađivao s Axelle Despiegelaere, belgijskom manekenkom koju spominjete, u svrhu izrade videa za upotrebu na društvenim mrežama u Belgiji. Taj video je napravljen i time je saradnja završila.

Zašto SFF i kakve su šanse malih filmskih festivala da dobiju Loreal kao sponzora?

L'Oreal Paris je zvanični make-up sponzor  na 20-ak većih filmskih festivala širom svijeta, samim tim željeli smo biti i dio ove pozitivne priče SFF-a koji je prepoznat ne samo u regiji već i šire. Jedan od strateških pravaca L’Oreala Paris na globalnom nivou je saradnja sa filmskim umjetnicima stoga nam je veliko zadovoljstvo donijeti onu iskricu glamura u svijet zaljubljenika u filmove u Sarajevu. 

Loreal je jedan od najpoznatijih brendova u kozmetici u svijetu i u regiji. Koja je trenutna pozicija Loreala u odnosu na konkurenciju u BiH?

Kako je bosanskohercegovačko tržište vrlo složeno i ne postoji jasan pregled tržišnih udjela ne bih naglašavala posebnu brojku. No, ono što sigurno znamo je da imamo dominantnu poziciju na ovom tržištu i da smo jedna od ključnih kozmetičkih kompanija. 

Koristite li privatno Loreal kozmetiku ili se provuče i neki drugi brend?

Da, naravno da koristim i privatno L'Orealovu kozmetiku. Sreća je u tome što Grupa L'Oreal u svom portfoliu ima 28 internacionalnih brendova pa ukoliko u okviru jednog brenda ne nađem odgovarajuću proizvod velike su šanse da će neki drugi naš brend imati upravo ono što mojoj koži odgovara.

Šta bi bila poruka Loreala ženama u BiH a da ne bude reklamni slogan?

Prije svega prigrlite svoju jedinstvenost jer to jača samopouzdanje svake žene. A ženska ljepota se ogleda u samouvjerenoj i zadovoljnoj ženi bogatoj duhom. 

izvor: Frontal

 

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog