Zanimljivosti

Vanvremenski srpski brendovi: La bahato, Schowinizam, El mito...

Beogradski dizajner rodom iz Kikinde, Nikola Puzigaća je ime koje je ovih dana zaslužno za jednu pravu lavinu reakcija na društvenim mrežama. Riječ je o njegovoj kolekciji postera na temu "najprofitabilniji srpski brendovi".

Pošto je oduševljenost njegovim radom prešla i granice Srbije za portal index.hr on je naveo da ova serija predstavlja osobine Srba koje su najizraženije u svakodnevnom životu, ali i u poslu.

“S obzirom na komentare izgleda da te osobine nisu vezane samo za Srbe već ih ima u cijeloj regiji pa i u Hrvatskoj. Negdje manje, negdje više. Imamo mi Srbi i super dobrih osobina, a kojih je više, pa na to najjasniji odgovor možemo dobiti ako se zapitamo kako smo i kako nam je u životu", objasnio je Nikola za Index.

 Navodi da ima i negativnih komentara.

“Srećom oni su u manjini. Na nivou statističke greške. Doduše, ako izdvojite recimo samo ovaj serijal 'Serbian brands' i objavite samo njega, ljudi koji nisu upoznati s ranijim radovima odmah me proglase srbomrscem, stranim plaćenikom, jer vide nekoga ko dira i omalovažava njihove osobine i narod, a u stvari taj narod je njihov koliko i moj, i kad kažem da smo bahati, nije cilj da kažem samo da smo bahati nego 'hajdemo ne biti bahati, svi, zajedno", navo je.

U svakom slučaju njegova popularnost iz dana i dan raste, a tvrdi da je posebnu pažnju privukla upravo posljednja serija postera: "Evo, upravo najviše pažnje privukli su ovi radovi iako su nastali prije godinu i po dana i regularno su bili online sve vrijeme".

A čini se da je za ovu zainteresovanost zalužan upravo blog sajt shpajz.rs koji je prvi objavio navedenu kolekciju.

 izvor: Frontal

Komentari
Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog