BiH

Coca-Cola Classic i Coca-Cola Zero od sada jedinstven proizvod u dvije varijante

Coca-Cola u BiH danas je najavila objedinjavanje Coca-Colinih brendova koji uključuju Coca-Colu Classic i Coca-Colu Zero u jedinstvenu Coca-Colinu porodicu s dvije varijante.

Ova promjena znači da će svi promotivni materijali i pakovanja nositi jasnu oznaku jedinstvenog Coca-Cola brenda s različitim izborom sastojaka i kalorija.

Takav novi pristup brendu je iskorak u promovisanju mogućnosti izbora za potrošače i u skladu je s predanošću Coca-Cole da svakom potrošaču obezbijedi sve potrebne informacije i tako olakša donošenje odluke.

Nastojeći da prati ukuse i životne stilove potrošača, Coca-Cola je tokom godina na tržište uvodila inovacije predstavljajući nove brendove prepoznatljivih obilježja. Potrošačima je tako obogatila izbor nudeći proizvode bez šećera, podjednako izvrsnog okusa poput Coca-Cole Zero. Nakon današnje najave, koja predstavlja iskorak i novi smjer za Coca-Colu, dva samostalna brenda, Coca-Cola i Coca-Cola Zero, na bosanskohercegovačkom tržištu će postojati pod jednim brendom. 

Novi pristup će proširiti naslijeđe originalne, legendarne Coca-Cole na cijelu Coca-Colinu porodicu, dok će dizajn pakovanja i oglašavanje naglasiti jedinstvene prednosti pojedinih proizvoda i tako potrošačima olakšati i pojednostaviti donošenje odluka o kupovini. Izbor će biti dodatno naglašen novim marketinškim sloganom: “Novi izgled, jednako dobro osvježenje – izbor je tvoj.”

Umjesto samostalnih brendova Coca-Cola i Coca-Cola Zero bit će istaknut samo jedan - kultni brend Coca-Cola u dvije varijante. Svaka bočica i limenka Coca-Cole imat će identičan dizajn i stilska obilježja, uključujući kultni crveni disk, a pojedina varijanta razlikovat će se po boji.

Coca-Cola nastavlja pomagati potrošačima da bolje kontrolišu unos šećera i kalorija iz pića. U skladu s nastojanjima da udvostruči udio prodaje Coca-Cole bez kalorija unutar Coca-Coline porodice do 2020. godine, varijanta bez kalorija bit će prikazana na kraju svake Coca-Coline televizijske reklame. Coca-Cola Zero od sada je Coca-Cola Zero Sugar, a novost je i novi, poboljšani recept, koji je omogućio da ta varijanta okusom bude sličnija Coca-Coli Classic. Coca-Cola Zero Sugar će od ove godine biti dostupna u limenci od 250 ml.

U skladu sa strategijom One Brand, Coca-Cola će više naglasiti promovisanje širokog raspona različitih veličina pakovanja. Na tržištu će i dalje biti dostupne različite veličine, pri čemu će najmanje pakovanje biti limenka od 250 ml, a najveće boca od 2 l. Širok izbor pakovanja potrošačima će olakšati da odaberu ono što najviše odgovara njihovim potrebama. 

- Kao kompanija imamo privilegiju da je Coca-Cola jedan od omiljenih brendova u svijetu. Međutim, svijet se mijenja i zato danas svojim potrošačima pružamo mogućnost da nastave uživati u brendu koji poznaju i vole tako što će odabrati Coca-Colu koja najbolje odgovara njihovom ukusu i načinu života. Budući da se slažemo s tim da previše šećera nije dobro ni za koga, snažno potvrđujemo svoju odlučnost da Coca-Coline proizvode bez šećera učinimo pristupačnijim, dostupnijim i privlačnijim na cijelom tržištu, istovremeno olakšavajući potrošačima donošenje odluka na osnovu relevantnih informacija koje im dajemo – poručila je Vesna Vlahović-Dašić, direktorica marketinga Coca-Cole Adria.

 

Frontal

 
Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog