Društvo

Nova globalna vizija Coca-Cole za svijet bez otpada

Cilj kompanije je do 2030. doprinijeti prikupljanju i recikliranju ukupne količine ambalaže koju plasira na tržište

The Coca-Cola Company najavila je da namjerava iz temelja promijeniti pristup upravljanju ambalažom. Kompanija je sebi zadala ciljda će do 2030. doprinijeti prikupljanju i recikliranju ukupne količine ambalaže koju plasira na tržište.
Ovaj cilj je bitan dio kompanijine nove vizijeza svijet bez otpada (World Without Waste), koju Coca-Colin sistemnamjeravaostvariti znatnim višegodišnjim ulaganjem u poboljšanje ambalaže svojih proizvoda kako bi u potpunosti bila pogodna za recikliranje.Ambalaža prehrambenih proizvoda i pića važan je dio svakodnevnog savremenog života, ali mnogo toga je još potrebno učiniti za smanjenje ambalažnog otpada u cijelom svijetu.

„Otpadna ambalaža je svjetski problem, a naša i odgovornost svih kompanija je da pomognemo u njegovom rješavanju“, istaknuo je James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije The Coca-Cola Company. „U skladu s našom vizijom zasvijet bez otpada ulagat ćemo u poboljšanje sastava ambalaže koju koristimo, a time i u našu planetu, kako bismo doprinijelirješavanju ovog problema.“

U tomsmjeru će The Coca-Cola Company i njeni partneri preduzeti sljedeće korake: 
•    Ulaganje u planetu: Za svaku bočicu ili limenku koju proda bilo gdje u svijetu Coca-Cola namjerava do 2030. pomoćida se prikupi ista količinaprazne ambalaže s tržišta.Kompanija će također uložiti sredstva i znanje kako bi pomogla ljudima u prikupljanjuprazne ambalaže s tržišta te ih potaknula na recikliranje.Podržat ćemo prikupljanje otpadne ambalaže iz drugih industrija, uključujući bočice i limenke drugih proizvođača. Osim toga, kompanija će sarađivati s lokalnim zajednicama, partnerima iz industrije, kupcima i potrošačima kako bi pomogla u rješavanju problema kao što su ambalažni otpad u životnos sredini i morima.

•    Ulaganje u ambalažu: Kako bi ostvarila taj cilj, The Coca-Cola Company će nastaviti poboljšavati ambalažu svojih proizvoda kako bi se sva ambalaža koju koristi mogla u potpunosti reciklirati.Kompanija zato radi na izradi kvalitetnijih pakovanja, bilo povećavanjem udjela recikliranog materijala, bilo razvijanjem bočica na biljnoj bazi i smanjivanjem količine plastike u svim pakovanjima. Do 2030. kompanija namjerava koristiti boce koje sadrže 50 posto recikliranog materijala. Cilj je postaviti novu svjetsku normu za ambalažu za pića. Trenutno se  većina kompanijine ambalaže može reciklirati.

Coca-Cola HBCkao ovlašteni punioničar, kao i njena podružnica u Bosni i Hercegovini,Coca-Cola HBC B-H Sarajevo već niz godina blisko sarađuje skompanijomThe Coca-Cola Company u pogledu ambalaže jer održiva ambalaža ima ključnu ulogu u njenom održivom poslovanju. U skladu s tim 2016. godine iznesene su tri obaveze koje Coca-Cola HBC namjerava ispuniti do 2020. te uporedo sarađivati skompanijom The Coca-Cola Company na ostvarivanju najavljenih ciljeva. Obaveze Coca-Cole HBC do 2020. su:

•    da će reciklirati 40 posto ukupne ambalaže koju plasira na tržište
•    smanjiće količinu ambalaže koju koristi za 25 posto po litru proizvedenog pića
•    plastična ambalaža koju koristimo sadržavat će20 posto recikliranog materijala i/ili plastike iz obnovljivih materijala

Svijet bez otpada važan je dio Coca-Colinih napora da osigura održivo poslovanje u svim područjima okoliša na koje utječe svojim poslovanjem. To nam je već uspjelo s vodom,jersmo svojim projektima u svijetu uspjeli nadoknaditi stopostotne količine vode koje upotrebljavamo u svojim proizvodima. Kompanija je u 2015. godini dostigla svoje ciljeve o obnovi zaliha vode, odnosno obnovilaje i vratila zajednicama onu količinu vode koju koristi u proizvodnji svojih pića pet godina prije nego što je bilo planirano i premašila ih.

Bosna i Hercegovina je tome doprinijela partnerstvom na projektu zaštite i očuvanja voda „Čist Vrbas“ u saradnji sa trinaest opština i gradova u slivu rijeke Vrbas, ali i značajnim smanjenjem potrošnje vode u proizvodnom procesu iz godine u godinu.

Ti napori dio su kompanijine šire strategije za odgovoran rast, koji uključuje preobrazbu u proizvođača različitih kategorija bezalkoholnih pića.

„Boce i limenke ne bi smjele štetiti našoj planeti. Osim toga, svijet bez otpada je moguć“, dodao je James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije The Coca-Cola Company. „Kompanije poput naše moraju biti predvodnice. Potrošačima širom svijeta je stalo donaše planete i očekuju od kompanija da nešto preduzmu. To je upravo ono što ćemo učiniti, a pozivamo i ostale da nam se pridruže na tom važnom putovanju.“

Za više podataka posjetite internetsku stranicu Coca-Cola Journey.

 

 

Frontal

 

Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog