Banja Luka

Putem "Građanske patrole" do sada registrovane 1.893 prijave

Mobilna aplikacija „Građanska patrola“ u funkciji je od aprila ove godine, a primarni cilj je da građani putem te aplikacije mogu prijaviti nadležnima gradske službe komunalne probleme sa kojima se susreću.

Ova aplikacija omogućava građanima Banjaluke da na licu mjesta telefonima fotografišu ili snime određeni problem i to prijave nadležnim gradskim službama, koji će preuzeti dalje korake ka rješavanju problema.

„Putem mobilne aplikacije Građanska patrola do sada su registrovane 1.893 prijave naših sugrađana. Aplikacija je prevashodno namijenjena za prijavu komunalnih problema, a Banjalučani su najčešće prijavljivali nepropisno odlaganje otpada, kvarove na javnoj rasvjeti, nepropisno parkiranje, oštećenje na saobraćajnicama i zelenim površinama, oštećenje komunalne opreme i rekvizita na dječijim igralištima“, kazao je Dragan Risojević, šef tima za komunikaciju Gradske uprave Banjaluka.

On je istakao da je do sada prema objedinjenim podacima gradskih službi, riješeno blizu 500 prijava, dok su preostale u fazi rješavanja. Takođe, jedan dio prijava se vodi kao „neriješen“, što je, prema objašnjenju iz Komunalne policije, najčešći slučaj kod prijave nepropisnog parkiranja (vozilo napustilo prostor do dolaska Komunalne policije).

Stanovnica banjalučkog naselja Sunce ima samo riječi hvale za ovu aplikaciju, ali i za brzo rješavanje problema koji je ona prijavila u junu ove godine. 


„Prijavila sam problem nepropisnog odlaganja otpada u svom naselju gdje je pored praznih kontejnera stajala hrpa otpada od dušeka, jastuka, televizora, preko raznog smeća. Problem je riješen u roku od desetak dana tako da sam jako zadovoljna ovom aplikacijom, jer sam se uvjerila u njenu efikasnost“, priča nam naša sugrađanka.


Iz Gradske uprave pozivaju građane da aktivno koriste aplikaciju „Građanska patrola“ i tako zajedno rješavaju uočene komunalne nepravilnosti, ali i poručuju da se trude da u što kraćem roku reaguju po upućenim prijavama. Takođe, iz Gradske uprave poručuju i da rješavanje nekih prijava od njih zahtijeva duže vrijeme.

„Grad Banja Luka se ovom prilikom zahvaljuje građanima za prijavljivanje uočenih problema. Od kada je u funkciji, Grad, kao servis građana, može biti izuzetno zadovoljan odzivom naših sugrađana, koji su, sudeći prema prijavama, u najvećem broju slučajeva slali argumentovane prijave“, rekao je Risojević.

Aplikacija, koja je u funkciji od kraja aprila ove godine, dostupna je na platformama „Play Store“ i „App Store“.

 

Autor: Danka Savić

 

 

Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog