Redakcijski komentar

Mi smo mali, ali smo veliki!

Stvar je krajnje jednostavna i prosta-ne želimo ni fening budžetskog i ko zna kakvog sve novca koji stiže sa računa političkih partija u BiH. Ne želimo tokom kampanje prodati svoj prostor onima koji godinama prodaju našu budućnost. Onima koji tu istu kampanju vode bez prestanka dvadeset i kusur godina obećavajući sve, ne ispunjavajući ništa. Zato, sa stranica Frontala, njihova obećanja nećete slušati.

U Bosni i Hercegovini sve dolazi sa zakašnjenjem, ali, prije ili kasnije ipak, sve stigne ovdje. U pravilu, one loše stvari dođu prve. To je slučaj i sa tendencijom tzv. “okrupnjavanja medijske scene” koja je u savremenom svijetu manje ili više završena. Posljedice koje su nastupile po nezavisno i slobodno novinarstvo, reklo bi se, katastrofalne su. Ona najgora je što danas iza, na prvi pogled nikad većeg broja medija koji stvaraju privid širokog izbora, ustvari stoji nekolicina ljudi koji vuku konce i upravljaju čitavim medijskim prostorom, pripremajući na taj način teren za ostvarivanje svojih ciljeva-ekonomskih, političkih i svakih drugih. 

Konzumenti-čitaoci, gledaoci i slušaoci, misleći tako da su “odlično informisani”, ustvari postaju žrtve dobro isplanirane i jasno usmjerene propagande koja od njih pravi strojeve za sve drugo osim za kritičko razmišljanje.

Upravo taj i takav proces već neko vrijeme traje kako u Bosni i Hercegovini tako i na čitavom Balkanu. Koruptivni etno-nacionalni aparati iza kojih stoji veoma mala grupa ljudi, pomoću političkih stranaka kao alata stavili su pod svoju kontrolu veći dio onoga što se u našoj zemlji zove medijska scena šaljući, nekad javno, otvoreno i brutalno, a nekada suptilno i skriveno poruke onim “malim”, nesvrstanim, da neće uspjeti sami. Ovo “sami” najčešće znači bez novca koji, prije svega, pripada nama, građanima ove zemlje i uz pomoć kojeg, nakon svega, političke strukture pokušavaju da kontrolišu naše misli, naše osjećaje, i na kraju i naše živote.

Frontalov odgovor na pozive da se “opredijelimo”, a uz sve “pogodnosti i benefite” koji uz tu ponudu idu bio je jasan - Frontal bez političkog marketinga! 

Stvar je krajnje jednostavna i prosta-ne želimo ni fening budžetskog i ko zna kakvog sve novca koji stiže sa računa političkih partija u BiH. Ne želimo tokom kampanje prodati svoj prostor onima koji godinama prodaju našu budućnost. Onima koji tu istu kampanju vode bez prestanka dvadeset i kusur godina obećavajući sve, ne ispunjavajući ništa. Zato, sa stranica Frontala, njihova obećanja nećete slušati.

Ali, hoćete imati priliku da čujete glas onih čiji glasovi paraju uši svima koji su za ovakvo stanje u zemlji odgovorni, dok u isto vrijeme odgovornost ne prihvataju. 

Stoga ćemo nastaviti svoje kapacitete poklanjati građanima, dajući istovremeno prostor ljudima koji, po našem skromnom mišljenju to zaslužuju, te temama koje će prije ili kasnije morati doći na red-onim životnim, stvarnim. 

Da, znamo da lijepe priče nisu profitabilne u svijetu u kojem poslujemo, ali, naš posao, u zemlji poput Bosne i Hercegovine ne smije biti samo posao. On mora biti i misija, i mi ćemo je nositi i iznijeti do kraja, dajući prostor svima koji ga nemaju, pitajući one koji ne žele da šute, ne dajući prostor onima koji su svoje već odavno rekli.

Jer, samo tako, i kad si “mali”, možeš biti drugačiji, to jest, možeš biti veliki. 

Zato za sve naše kolegice i kolege, i njihove slobodne i otvorene platforme koje odolijevaju najvećoj pošasti našeg doba-konformizmu, Frontal šalje veliki pozdrav uz citat iz antologijskih Smogovovaca-”Oni su mali, ali su veliki, odnosno, hoću reći, nisu više mali, ali su dosta veliki da ne budu mali”.

 

Frontal

 

Twitter
Anketa

Kako biste ocijenili dosadašnji rad predsjedavajućeg Predsjedništva BiH Milorada Dodika?

Rezultati ankete
Blog