Zanimljivosti

25 najuticajnijih ljudi na Internetu

Američki magazin "TIME" objavio je listu od 25 najuticajnijih ljudi na Internetu, a kandidate su ocijenili posmatrajući njihov globalni uticaj na društvene mreže.

Evo ko se našao na listi:

1. BTS


Otprilike pola decenije od njihovog debitovanja kao grupe, sedam članova korejskog pop benda BTS (Beyond the Scene, na engleskom a Iza scene, na srpskom), nastavlja da dobija globalni zamah. Već su oborili američki rekord u 2018. godini, objavivši album K-pop sa najviše grafikona ikada (Love Yourself: Tear, koji je debitovao na Billboardu 200). Ali iza njihovog uspjeha stoji njihova strastvena društvena fan-baza, "ARMIJA". Na primjer, pregledi na YouTube-u u roku od 24 sata za njihov muzički video "Fake Love" premašili su i Taylor Swift i Psy's all-time records. Grupa je zabilježila više od 89 sedmica na listi Bilborda Social 50, a nedavno je osvojila Top Social Artist na Billboard Music Awards drugu godinu u nizu. 

2. Loga and Jake Pul


Braća Paul - dvije najveće zvijezde YouTube-a. U kombinaciji, Logan i Jake imaju više od 33 miliona pretplatnika na YouTube-u, 27 miliona pratilaca na Instagramu i 21 milion fanova na Facebook-u; Forbes procjenjuje da je Loganova neto vrijednost 12,5 miliona dolara, a Jakea 11,5 miliona dolara. Logan je prošle godine pokrenuo svoju liniju odjeće, Maverick, a Jake je izdao nekoliko rap singlova; inspirisan uspjehom Fortnite, Jake je takođe proširio svoj kolektivni tim, Tim 10, kako bi uključio i igranje igarica.

3. Rihanna


Kada Rihanna govori - svijet sluša. U martu 2018. objavila je Instagram priču kojom je osuđivala oglas koji se pojavio na Snapchatu a koji je koristio njen imidž kako bi osvijetlio nasilje u porodici, koje je ona preživjela. Ubrzo nakon toga, Snap Inc. je izgubio 800 miliona dolara vrijednosti. Ali jedan od razloga što je 30-godišnja pjevačica tako uspješna na Internetu je njena vlastita sposobnost da sluša. Tako je slušajući shvatila da je većina stanovništva nezadovoljna modnom i kozmetičkom industrijom, pa je tako lansirala svoju liniju donjeg veša Savage x Fenty i kozmetičku liniju Fenty Beauty. Obje linije su postale popularne a najviše zahvaljujući Rihanninoj savršenoj upotrebi društvenih mreža u njihovom plasiranju.

4. Charlotte and Dave Willner


Nakon što je pročitao da je više od 2.000 djece bilo odvojeno od svojih porodica kao dio kontroverzne netolerantne politike Trampove administracije, Willners je želio da pomogne. Tako je stvorio Facebook Fond za prikupljanje sredstava pod nazivom "Ponovo sjedinite roditelja imigranta sa njegovim djetetom"; njihov cilj je bio da sakupe 1500 dolara za Imigrantski centar za obrazovanje i pravne usluge, neprofitne organizacije sa sjedištem u Teksasu, poznate pod nazivom RAICES, koje pružaju pravnu pomoć imigrantima i izbjeglicama. Umjesto toga, postala je najuspješnija kampanja za prikupljanje sredstava u istoriji Facebook-a, ostvarivši preko 20 miliona dolara od više od 500.000 ljudi. "Ova fondacija prikupljanje sredstava počela je sa nadom da će možda ujediniti jednu porodicu, ali je narasla", napisali su Willners na stranici prikupljanja sredstava. "Narasla je toliko velika da se to ne može zanemariti." 

5. Naomi Watanabe


Sa 8 miliona pratilaca na Instagramu, 30-godišnja Naomi Watanabe je najpopularnija japanska zvijezda na društvenim mrežama. Ona stručno koristi svoju platformu kao komičar i modni dizajner i time nastoji da ospori dugotrajne stereotipe o japanskim ženama. Vatanabe je postala popularna prije 10 godina kao "Beyoncé of Japan." Njena harizma i smisao za humor od tada su joj pomogli pa je tako bila sudija na X Factor-u Japana i glumački član na verziji Saturday Night Live. Takođe napravila je uspjehe i u modi, dobija ugovor sa Gap-om; a u 2014. godini lansirala je svoju odjevnu liniju, Punyus za punije osobe.

Na šestom mjestu nalazi se američki predsjednik Donald Trump, koji ima veliku moć i uticaj koristeći društvenu mrežu Twitter, na sedmom mjestu su Daniel Baker and Joel Martinez (a.k.a. Desus and Mero), na osmom mjestu je Sia Cooper (a.k.a. @DiaryOfAFitMommyOfficial), deveti je Kanye West a deseti Roland Szabo.

Preostalih 15 najuticajnih ljudi na Internetu su:

11. Eman al Nafjan

12. Scott Rogowsky

13. The Women of #BabaeAko

14. Ryan (a.k.a. Ryan ToysReview)

15. Shaun King

16. Tony Liu and Lindsey Schuyler (a.k.a. @DietPrada)

17. Matt Drudge

18. Kayla Itsines

19. 'Q'

20. Busy Philipps

21. Tyler Blevins (a.k.a. Ninja)

22. Lil Miquela

23. The Students of Parkland, Fla.

24. Ariel Martin (a.k.a. Baby Ariel)

25. Kylie Jenner

 

Izvor: Time

 

 

Twitter
Anketa

Da li vlasti na svim nivoima BiH spremno dočekuju moguće poplave?

Rezultati ankete
Blog