EU integracije BiH

Uspješni mladi bh. preduzetnici

Kreativni i inovativni potencijal mladih kroz preduzetništvo je ključan za osiguranje pametnog, održivog i inkluzivnog rasta svakog društva. U cilju predstavljanja pozitivnih i uspješnih ideja mladih inovatora i preduzetnika širom Bosne i Hercegovine, EU info centar je objavio nagradno takmičenje #EUzaMlade „Moja poslovna priča“.

Takmičenjem se nastojalo naglasiti ljudski potencijal i predstaviti nove poglede i poimanja bitnih za razumijevanje kako se mladi ljudi kreću na tržištu rada, koliko kreativne i uspješne su njihove poslovne ideje i kako mogu inspirisati buduće generacije.

Richard Maša, šef Kooperacija Delegacije Evropske unije u Bosni i Hercegovini uručio je nagrade pobjednicima i zahvalio se svim učesnicima:„Ova zemlja ima izuzetne mlade ljude koji naporno rade i pomjeraju granice i to nije iznenađenje. Važno je davati im prilike i podsticati ih na istraživanje, kreiranje i promociju ideja. Također je važno da se njihove priče čuju i podijele s drugima kako bi inspirisali i ohrabrili što više mladih iz BiH da rade na svojim idejama i ostvaruju svoje ciljeve – to je suština ovog takmičenja,“ rekao je Maša.                                          

Pobjednici takmičenja nagrađeni su IT opremom po vlastitom izboru u iznosima od 1200 KM za prvo mjesto, 900 KM za drugo i 600 KM za treće mjesto. Tim mladih inovatora iz Tuzle – Makerspace primili su prvu nagradu za predstavljanje njihovog izuma – SOS narukvice Trace Brace.

„Nagradu ćemo iskoristiti za dalju razvoj naših ideja i proizvoda. Planiramo kupiti laptop za jednog člana ekipe – jedinog koji nema laptop za dalja takmičenja i rad. Postoje mnoge prilike za mlade, bitno je da se probaju pronaći u bilo kojoj sferi i industriji. Mladi su ti koji su puni energije i koji su tu da prave promjene jer na njima ostaje svijet,“ rekao je Tarik Džambić, koji je primio nagradu u ime Makerspace Tuzla.

Drugu nagradu je dobila Nađa Zubčević, mlada naučnica i inovatorica iz Sarajeva koja je izumila antibakterijski podmetač za toalet – LooSeat i uskoro planira započeti kampanju za prikupljanje sredstava za finansiranje ideje. „Kad bi svi kao Armin“  je naslov trećeg nagrađenog vloga koji je snimio Mirza Hadžić, koji predstavlja mladog mehaničara Armina iz Goražda.


Frontal/Denis Čarkadžić

 


Twitter
Anketa

Kada bi imali dovoljno novca za kupovinu novog automobila, koji automobil biste kupili?

Rezultati ankete
Blog