Vijesti

Istraživanja pokazuju da mladi u BiH najviše vjeruju televiziji kada je u pitanju formiranje stavova o integraciji u NATO

Udruženje građana "Nova ideja RS 2030" sprovelo je istraživanje u okviru projekta pod nazivom “Evroatlantska integracija”.

Cilj istraživanja bio je da se saznaju stavovi građana o procesu evroatlantskih integracija, jer je to postala jedna od najnovijih tema u Bosni i Hercegovini.

Potpisivanjem niza strateških dokumenata, te donošenjem Zakona o odbrani, člana 84. (Aktivnosti za prijem u NATO) koji glasi: " Parlamentarna skupština, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, Predsjedništvo, te svi subjekti odbrane, u okviru vlastite ustavne i zakonske nadležnosti, provest će potrebne aktivnosti za prijem Bosne i Hercegovine u članstvo NATO-a", Bosna i Hercegovina se obavezala da će ispuniti uslove na putu ka NATO-u. Prije devet godina Bosna i Hercegovina je podnijela formalni zahtjev za Akcioni plan za članstvo u NATO-u (MAP). 

Tokom istraživanja, sprovedenog na uzorku od 1 000 ispitanika, zanimljive činjenice pružile su rezultati koji nam daju uvid u trenutnu situaciju na terenu.

Istraživanje je sprovedeno u septembru 2018. godine. Najzanimljivije tokom istraživanja je bilo kako se građani informišu o integraciji u NATO i koje su informacije najviše uticale na formiranje stavova o integraciji u NATO.

Jedno od pitanja u Anketi bilo je: “Kako se informišete o NATO-u?”

Rezultati su pokazali da su prije svega informacije obezbijeđene putem medija, kao što su televizija i radio, što je bio dominantan odgovor sa 60,9% od ukupnih odgovora. Na drugom mjestu su bili štampani mediji sa 28,2%, dok su na trećem mjestu bili online mediji, 16,4% ispitanika je dalo ovaj odgovor.

Prema ovim rezultatima, možemo zaključiti da većina građana formira svoje mišljenje na osnovu televizijskog sadržaja i da političke izjave koje se distribuišu kroz ove medije imaju veliki uticaj.


 

Izvor: thesrpskatimes

 
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog