Društvo

Weekend Media Festival: Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?

Mediji svakodnevno izvještavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Njemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dvije godine tamo iselilo više od 110 hiljada ljudi te da je Hrvatska na petom mjestu po useljavanju u Njemačku.

Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uslova u kojima posluju u odnosu na susjedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreznog opterećenja plata i tako dalje.

Kako u takvim uslovima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspješnijih hrvatskih kompanija.

Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: „Želimo predstaviti poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primjera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podijele. Predstaviće se dobri primjeri kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele ostati i razvijati se. Diskutovati ćemo i koliko je važna uloga i suradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.“

U Rovinju će biti predstavljeno i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspješne u upravljanju kadrovima. Saznaćemo raste li značaj HR odjela u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom te surađuju li s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenika, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenika.  

Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembra, tako u Rovinju donosi pomno osmišljen muzički i program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umjetnost i sredstvo otpora.

Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.

 

Frontal

 

Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog