Društvo

Coca-Cola HBC još jednom vodeći proizvođač pića u Evropi

Prema Dow Jonesovom indeksu održivosti, vodećem svjetskom pokazatelju uspješnosti u održivom poslovanju, Coca-Cola HBC po svojim je rezultatima najuspješniji proizvođač pića u Evropi.

Šesti je put u sedam godina kompanija dospjela na vodeće mjesto u indeksu, a deveti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u Evropi i svijetu.

Maksimalan broj bodova u 11 i pozitivni pomaci u još devet kategorija pridonijeli su ukupnom broju bodova, koji je iznosio 90 i prema kojem je kompanija dospjela na drugo mjesto u svijetu.  

„Velika nam je čast i ponosni smo što smo još jednom dobili ovo priznanje zahvaljujući održivim praksama koje s punom predanošću njeguju naši zaposlenici i poslovni partneri. Svjesni smo, međutim, da je ovo samo jedan trenutak u vremenu. Posla uvijek ima i uvijek ima prostora za napredak. Upravo zato posvećujemo toliko pažnje kontinuitetu i dugoročnom ispunjenju svojih ciljeva u održivom poslovanju.”, izjavio je direktor kompanije Zoran Bogdanović.

Najzapaženiji rezultati u održivom poslovanju iz 2018. koji su pridonijeli ukupnom broju bodova:

Dostigli smo cilj koji ima naučno uporište – unutar svog lanca vrijednosti smanjili smo ispuštanje ugljika 25% (u poređenju s 2010.) i to dvije godine ranije u odnosu na plan prema kojem smo to trebali ostvariti do 2020. Drugim riječima, ispustili smo 1,27 miliona tona ugljika manje.

Uključenost zaposlenika dostigla je 88%, što je iznad prosjeka koji su ostvarile kompanije uvrštene u indeks FTSE 100.

Na 37% rukovodećih mjesta trenutno su žene, a naš je cilj da do 2025. godine to bude 50%.

Od ukupno 3,237 miliona eura utrošenih na dobavljače 98% otpada na lokalne dobavljače, što pokazuje da pridonosimo broju radnih mjesta i poslovanju drugih kompanija u državama u kojima poslujemo, a doprinos lokalnoj ekonomiji ostvarili smo i s 328 miliona eura uplaćenih poreza. 

U projekte namijenjene lokalnoj zajednici uložili smo 7,9 miliona eura, a više od trećinu od toga čine ulaganja u jedan od naših najvažnijih programa − program podrške mladima, kojem je cilj pomoći mladim ljudima u razvoju ličnih i poslovnih vještina i sposobnosti. 

U svojim smo punionicama smanjili potrošnju vode u proizvodnom procesu 22% (u poređenju s 2010).

Za recikliranje smo prikupili oko 45% od ukupne količine primarne ambalaže koju smo plasirali na tržište. 

Misija: održivo poslovanje

Objavili smo ciljeve u održivom poslovanju za 2025. godinu, koji obuhvataju šest ključnih područja: smanjenje ispuštanja ugljika, potrošnju vode te zaštitu i očuvanje vodnog bogatstva, „Svijet bez otpada”, snabdijevanje sastojcima, prehranu te ljude i lokalnu zajednicu. Sve postavljene ciljeve možete vidjeti ovdje. Već smo ostvarili značajan napredak i na putu smo ka ostvarenju postavljenih ciljeva. 

Coca-Cola je zahvaljujući postignutim rezultatima u održivom poslovanju uvrštena i na druge ugledne ljestvice kao što su CDP-ova ljestvica utjecaja na klimatske promjene, MSCI-jeva ljestvica ESG u kojoj se ocjenjuje zaštita okoliša, društveni doprinos i upravljanje te indeks FTSE4Good. 


Frontal

 

 

Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog