Najveći regionalni festival posvećen industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja i ove će se godine održati u staroj Tvornici duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Tri dana inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave održaće se od 21. do 24. septembra i Rovinj će ponovo pretvoriti u centar regionalnih događanja.
S fokusom na poslovni sektor, posjetioci ovogodišnjeg
Weekenda.16 imaće priliku saznati koje su tajne uspješne prodaje i to ni
manje ni više nego od pravog Vuka s Wall Streeta – Jordana Belforta, prodajnog maga i stručnjaka za preduzetništvo po
čijim je memoarima snimljen hollywoodski blockbuster.
Jordan Belfort
Belfort će na panelu „The Good, The Bad and The Wolf“ govoriti
o moći pregovaranja s uigranim timom Prodajnog Mindseta i videovezom otkriti tips & tricks uspješne prodaje. Panel „Dat ću mu ponudu koju ne može odbiti“ objašnjava
ulogu moći u pregovorima, gdje će nagrađivani harvardski stručnjak za prisilne
pregovore i dinamiku moći, dr. Eugene B.
Kogan, podijeliti iskustvo vođenja hiljada rukovodilaca širom svijeta.
Weekend.16 donosi i brojne uspješne domaće priče iz svijeta poslovanja pa će
tako panel „Projekt Intelligiant 2.0“
ugostiti Mirtu Stantić, Alena Žunića,
Vladimira Ivkovića i Srđana Kovačevića, četvero mladih ljudi iz Hrvatske
koji stvaraju potpuno nove vrijednosti i koji će odgovoriti na pitanje šta oni
smatraju najvažnijim za uspjeh.
Alen Žunić
Izazovnom svijetu komunikacija i odnosu novinara i
PR-ovaca posvetiće se panelisti Vladimir
Preselj, CEO Millenium promocije, Tomislav
Klauški, novinar 24 sata, Ivana
Galić Baksa direktorica komunikacija United media te Ruža Veljović, direktorica komunikacija Weireless Media Group, uz
moderatorku Nevenu Rendeli,
Tomislav
Klauški
CEO
Prime time komunikacija, na panelu pod nazivom „Gdje PR-ovci griješe?“. Panel„Budi koristan“ biće prilika za
diskusiju o savremenim trendovima današnjice, s fokusom na fenomen influensera.
Nevena Rendeli Vejzović
Prepoznaju li influenceri odgovornost te koliko koriste svoj uticaj za širenje
svijesti o važnim pitanjima objasniće Hana
Hadžiavdagić, Ida Prester, Andrea Andrassy uz moderatorku Leu Stanković iz Communisa.
Hana
Hadžiavdagić
Učesnici
Weekenda.16 moći će saznati i šta stoji iza saradnje između umjetnika i
brendova te trebaju li umjetnici predstavljati brendove s kojima ne dijele iste
vrijednosti. Na panelu „Art of Brands“, poznati
regionalni dizajner Slavimir Stojanović Futro, street art umjetnik Slaven
Kosanović Lunar i muzičar i DJ Bizzo govorit o uspješnim i manje uspješnim saradnjama.Korado Korlević, vodeći hrvatski
astronom i pokretač Zvjezdarnice Višnjan na predavanju "Deus machina" govoriće o uticaju umjetne inteligencije
na ljudski rod, opasnostima koje prijete kreativnosti i inovativnosti, kraju
svijeta kakvog smo poznavali te prilikama koje bude nadu.
Osim aktuelnih tema, sastavni dio svakog Weekenda je i
odlična zabava. Zvijezda ovogodišnjeg zabavnog programa biće jedan od
najpopularnijih repera nove generacije – Grše,
koji se proslavio osvježavajućim hitovima poput Mamma Mia, Highlife i SIP i
podigao hrvatsku trap scenu na novi nivo. Rovinjsku publiku će zabavljati i
poznati DJ-evi, poput Grega Wilsona,
Iana Pooleya, Antonia Zuze na partiju Jutarnjeg lista, kao i
nizozemsko-novozelandska senzacija, bend My
Baby, na subotnjem partiju
powered by Mastercard. Na „Tulumu
velikog Perice“ nastupit će Dino
Antonić i DVP band te DJ Robert
Mareković, dok će Dnevnik velikog Perice biti i tema panela „Kako je mali Perica postao veliki?“.
Weekend.16 će zaokružiti RNB Confusion
koji slavi dvadesetu godišnjicu, a za zabavu do ranojutarnjih sati pobrinuće
se DJ Medo i DJ Turk, Zembo Latifa i
gost iznenađenja.
Weekend Media Festival svake godine donosi sve više
razloga za posjetu Rovinju krajem septembra, a ostale ovogodišnje novosti i
detaljan program možete pronaći ovdje, kao i putem Facebook, Instagram i LinkedIn profila.
Frontal

