МИНХЕН – Понуда аутомобила, познато је, врло је велика. Управо због тога, аутомобили се данас купују из различитих разлога. Они мало дубљег џепа имају могућност бирати је ли им важнија безбједност, естетика или статус у друштву.
Када би финансијска ситуација у нашем друштву била прихватљивија, тада би, вјерујемо, сви куповали скупља и сигурна возила. Према неким истраживањима БМВ, Мерцедес и Ауди спадају међу најпожељније марке аутомобила. Но, нажалост, многи живе изнад својих могућности те помоћу аутомобила желе створити бољу слику о себи. Слику која говори како су успјешни.
С друге стране, у осигурањима се свакодневно пријављују аутомобилске штете и то посебно на возилима ниже класе, типа Поло или Цлио те возилима средње категорије, у жаргону познате као Голф класе. Но, док једни купују теренце због статуса други их одабиру с разумом. Наиме, ово су, сасвим је јасно, најсигурнији аутомобили.
Иако су мушкарци ти који пате на величину возила и статусне симболе, занимало нас је на који начин аутомобиле бирају жене. Јесу ли у питању емоције или разум. И ту смо наишли на подијељена мишљења.
Док неки продавачи доживљавају жене као првенствено разумна бића, други мисле да су емоције уплетене чак и кад је ријеч о превозном средству. Надаље, неки тврде да купују мања возила из ниже класе јер им је то пуно лакше и једноставније.
Жене су можда мало ситничаве, али знају шта желе.
И за крај неколико занимљивости. Према последњим истраживањима, у 20 одсто случајева женама смета што њихов партнер нема превозно средство. Чак је 40 одсто жена изјавило како би им исти мушкарац био привлачнији да посједује скупљи ауто, док је четири одсто испитаника признало како су посудили или унајмили луксузни аутомобил да би импресионирали супротни пол.

