Jasminka Delić, šefica Službe kontrole kvaliteta fabrike deterdženata „DITA“ iz Tuzle, neki dan je poručila: „Mi još nemamo novca da se reklamiramo.“ I ja joj vjerujem, jer toj fabrici je bila namijenjena sudbina mnogih ovdašnjih preduzeća: „Privatizuj, uništi, rasprodaj“.
Jednom prilikom sam upoznao neke radnike DITA-e, dok su se borili za fabriku, i slušajući ih pitao sam se u sebi da li su ovi ljudi normalni? Nisu pričali kao NVO aktivisti, govorili su socijalističkim jezikom, a takav im je bio i stajling. Nisu pričali o projektima i donatorima, pričali su o tužbama, sudovima, domaćim političarima i njihovim vezama sa tajkunima, nepravdi i upropaštenim porodicama. Bili su dosadni i na momente smiješni.
A onda su pokrenuli proizvodnju i sve nas posramili.
Danas je DITA u stečaju, imaju redovne plate, ne proizvode gubitke, zapošljava 75 ljudi, koji hrane 75 porodica i čekaju kupca.
Zašto treba kupovati DITA proizvode?
1. Zato što su njihovi proizvodi jednako dobri kao i oni koje uvozimo.
2. Zato što DITA, iako je u stečaju, proizvodi deterdžente, a ne gubitke.
3. Zato što zapošljava 75 ljudi, koji hrane 75 porodica.
4. Zato što su pokazali da se isplati boriti.
5. Zato što su pobijedili domaće političare, pravosuđe i tajkune.
6. Zato što su pobjednici, a nama su danas pobjednici tako potrebni.
7. Zato što to nije samo stvar čistoće, već mentalne higijene.
8. Zato što je kupovina Arix tenza, ide ili 3-de, patriotizam koji danas trebamo.
9. Zato što je to nacionalizam kojeg ova zemlja ima koristi.
10. Zato što nemaju za reklamu, ali imaju nas.
Kao što bi Tito onomad rekao: „Tuđe nećemo, jer svoje imamo!“

