Rezultati studije dobijeni su na temelju priznatog ekonomskoga modela koji se zasniva na analizi ulaznih i izlaznih podataka. U izradi ove studije, u odnosu na klasični, primijenjen je oprezniji pristup koji ne uključuje potrošnju domaćinstava jer je mišljenje ekonomskih stručnjaka o tom dijelu modela podijeljeno. U obzir je uzet direktni utjecaj poslovanja Coca-Cole u Bosni i Hercegovini i indirektni uticaj na domaće dobavljače i trgovinske partnere, te njihove dobavljače.
Coca–Cola u Bosni i Hercegovini sarađuje sa 655 lokalnih dobavljača, te 14.110 kupaca. Direktno stvara 29 miliona KM dodane vrijednosti u ekonomiji Bosne i Hercegovine, a indirektno još 126 miliona KM. Ukupna vrijednost direktnog i indirektnog uticaja Coca-Cole u obliku plata, poreza i dobiti u 2017. iznosila je 155 miliona KM, što je 0,5% BDP-a Bosne i Hercegovine.
Ovi, ali i drugi podaci koji govore o direktnom i indirektnom doprinosu Coca-Cole bosanskohercegovačkoj privredi u 2017. godini, prikazani su u Studiji o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2017. godini, koja će biti predstavljena danas, 22.11.2018. (četvrtak), u 11h, u Swissotelu (sala Geneva), Vrbanja 1, Sarajevo.
Predstavljanju Studije će prisustvovati predstavnici ekonomskog, vladinog i nevladinog sektora, te diplomatskog kora u Bosni i Hercegovini. Tokom predstavljanja studije će biti održana panel diskusija na temu ”Uticaj uspješnih kompanija na ekonomski i socijalni prosperitet društva“.
Frontal