U istraživanju su stanovnici BiH, koji koriste internet, upitani šta
oni, iz ličnog iskustva, smatraju najboljim omjerom cijene i kvaliteta
na tržištu BiH, to jest najvećom vrijednosti za svoj novac.
Istraživanje u BiH obuhvatilo je 56 privrednih kategorija iz
različitih sektora, odnosno trgovine, prehrane, obuće, odjeće, kućanskih
aparata, telekomunikacija, finansijskog sektor i drugo.
Prema rezultatima istraživanja, kupci vjeruju i firmi HP (laptopi),
“koka-koli”, “megle” mlijeku, “nes” kafi, “palmolive” šamponu za kosu,
“zirodent” pasti za zube, te “ariel” deterdžentu za veš i “bekutan”
kremi za lice.
Sekretar Pokreta potrošača RS Dragovan Petrović rekao je da stanovnici
Srpske uprkos krizi kupuju one proizvode u koje imaju najviše
povjerenja.
Proizvodi koji su kvalitetniji svakako su skuplji, ali mnogima je od
štednje važnije da kupe one proizvode u koje imaju najviše povjerenja i u
čiji kvalitet ne sumnjaju – rekao je Petrović.
Istraživanje Best Buy Award obavljeno je na uzorku od 1.200
ispitanika, građana BiH, isključivo korisnika interneta starijih od 15
godina. Anketiranje je sprovedeno putem veb ankete od 14. do 27. januara
ove godine.
Pitanja
Pitanja u istraživanju bila su otvorenog tipa, a ispitanicima nisu bili
ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami da navedu nazive
proizvođača i davaoce usluga koji, prema njihovom iskustvu i mišljenju
njima bliskih osoba, nude najbolji omjer cijene i kvaliteta na tržištu.
(Glas Srpske/Frontal)

