Program
konferencije fokus stavlja na ključne izazove s kojima se profesija odnosa s
javnošću u doba
dinamičnih komunikacija u regionu susreće, na pitanja etike, mjerenja
i vrijednosti i sadržaja u odnosima s javnošću.
„Proteklih
deset godina, Proactive je radio PR za PR u regionu i uspio da uveže najveće
stručnjake iz profesije i da inspiriše mnoge događaje kojim je poslužio za uzor
u organizacionom i programskom smislu. Perspektiva odnosa s javnošća je u
jačanju upravo onih vrijednosti kojim smo se bavili svih ovih godina: sadržaj,
etika, praćenje trendova u komunikaciji i uvođenje novih načina komunikacije
kad je to potrebno i, ono po čemu je Proactive postao najprepoznatljiviji,
umrežavanju i povezivanju PR profesionalaca. Zaokružujemo priču koja je dala
vjetar u leđa PR profesiji, posebno u Bosni i Hercegovini, otvarala vidike, obrazovala
nas i bila podrška postavljanju PR-a na pripadajuće mjesto u upravljačkim
strukturama. Nije bio lak ni isplativ posao ali je vrijedilo“, rekao je Dragan
Močević, autor Proactive konferencije, vlasnik i osnivač agencije Prime
Communications.
Predavačku
ekipu i ove godine čine najistaknutiji praktičari u regiji: Drenislav Žekić,
Dragana Đermanović, Peđa Ašanin Gole, Ksenija Renko, Miloš Čirič, Brane Gruban,
Robert Čoban, Dragan Varagić, Vojislav Žanetić i Vladimir Vulić. Osim
standardnih formata – predavanja i Proactive World cafea koji će biti posvećen
temama poput mjerenja u PR-u, društveno odgovornog poslovanja, značaja sadržaja
u online komunikaciji i ličnog razvoja, i ove godine Proactive priprema i druge
sadržaje za učenike i predavače.
izvor: Frontal

