izvor: Frontal
Pored najzabavnijeg pivskog sadržaja koji je
postao referentan izvor vijesti o najslavnijem domaćem brendu ali i o
industriji piva uopšte, nova stranica „Nektar pivo“ biće epicentar svih
aktivnosti Banjalučke pivare na internetu.
„Nova stranica je zapravo neka vrsta polazne tačke za svu komunikaciju
Pivare s našim pivopijama na internetu. Svakodnevno imamo vrlo zabavnu i
aktivnu komunikaciju sa našim potrošačima na svim društvenim mrežama. Nova stranica
je tako sada mnogo više prilagođena mladim, odnosno svim onim koji se tako
osjećaju i koji su odlučili da jačaju vezu sa svojim pivom i na internetu“, rekao
je Dejan Čato, direktor marketinga Banjalučke pivare .
Stranica je takođe u potpunosti prilagođena svim uređajima, uključujući
tablete i mobilne telefone, a upravo za mobilne uređaje potrošače očekuju mnoga
iznenađenja u ovoj godini, koja obećavaju najbolju kombinaciju prave zabave za
cijelo društvo u stvarnom i virtuelnom svijetu.
Banjalučka pivara nastavlja s intenzivnom komunikacijom i jačanjem snažnih
odnosa sa svojim potrošačima, a u ovoj godini potrošači će biti uključeni u sve
aktivnosti Pivare, uključujući i kreiranje reklame za „Nektar pivo“. Posjetioci
internet stranice nektarpivo.com već od četvrtka moći će da glasaju za svoju
verziju početka nove reklame, a u značajnoj mjeri imaće mogućnost da utiču na
finalni reklamni proizvod tokom cijelog kreativnog procesa, do prvog
emitovanja, ali i poslije.

