Stručnjak sa više od 30 godina međunarodnog iskustva u
PR-u i marketingu i voditelj studija odnosa s javnošću i marketinga na “Bucks
New University” u Velikoj Britaniji govorio je o trendovima u PR-u, te o promjenama kroz koje prolazi
profesija odnosa s javnošću i šta će to podrazumijevati za one koji se bave
komunikacijama.
Na trodnevnoj konferenciji okupili su se službenici za
odnose s javnošću iz kompanija, organizacija i institucija, marketing
menadžeri, community manadžeri i predstavnici digital odjela, blogeri i
predstavnici medija iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije, Hrvatske i Crne
Gore.
“Drago nam je da smo i na devetom PRPACTIVE-u uspjeli
okupiti regionalne komunikacijske stručnjake koji će u naredna tri dana imati
priliku da razmjene iskustva, razgovaraju o trendovima u profesiji, steknu nova
poznanstva i uspostave nove saradnje. Iako je za agenciju PRIME Communications
veliki izazov da zadovoljimo očekivanja učesnika i da iz godine u godinu
napravimo bolju konferenciju, sigurni smo da će učesnici i ove godine napustiti
PROACTIVE sa novim saznanjima, poznanstvima i pozitivnom energijom po kojoj je
ova konferencije poznata u regiji”, istakao je Dragan Močević, generalni
direktor agencije PRIME Communications.
Učesnici će imati priliku da slušaju predavanja dr
Dejana Verčića – profesora na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani, dr Bore
Miljanovića – generalnog direktora agencije Represent Communications, Andreja
Drapala – konsultanta i lobiste u konsultantskoj kući Consensus, Ivone Janjić –
direktorice projekata u marketingu Agrokora i mnoge druge.
(Frontal)

