U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetioci će
moći birati između pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a
naveče ih očekuju zabava po kojima je Weekend već nadaleko poznat.
„Imamo dosad najviše predavača i panelista, a
posebno smo pojačali program radionica,
jer želimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primijeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela,
slijedi cjelonoćna zabava. Weekend doista živi 24 sata na dan“, ističe direktor festivala Tomo Ricov.
Iako je i dalje
prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je
posljednjih godina proširio svoj doseg i na poslovne teme.
O velikom
restrukturiranju hrvatskog biznisa raspravljaće čelni ljudi najvećih hrvatskih
kompanija – Davor Tomašković,
predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volarić,
predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma
i Jurica Novak, partner iz
konzultantske kompanije McKinsey&Company.
„Ove smo godine vidjeli puno promjena na čelu
najvećih hrvatskih kompanija. Svjedočimo i procesima restrukturisanja,
iskoracima u sasvim nova područja poslovanja. Stoga smo u Rovinj pozvali vodeće
ljude najvećih hrvatskih kompanija da nam otkriju kako se prilagođavaju svijetu
brzih promjena“, najavljuje direktor
programa Nikola Vrdoljak.
Weekend ne okuplja
samo poslovne ljude, nego i vodeće naučnike. Oni će na svom panelu pokušati
odgovoriti na pitanje Otići ili ostati? Pitanje
je podstaknuto tezom iz nedavno objavljenog članka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopušta uspjeh, pa se
uspjeti može samo ako se ode u inostranstvo.
Vlasnik Pink
televizije Željko Mitrović, čije je
medijsko carstvo nedavno procijenjeno na više od 300 milijuna eura, ove godine
prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru One on one Mitrović će govoriti o svojim regionalnim planovima, a
možda čujemo i nešto o navodnoj prodaji Pinka ruskom Gazpromu.
Jesu li odnosi s javnošću
došli do svoj prirodnog kraja? Na to provokativno pitanje svoj će odgovor u
Rovinju ponuditi Dejan Verčič,
pročelnik Centra za marketing i odnose s javnošću Sveučilišta u Ljubljani. Smrt
odnosa s javnošću, Verčičeva je teza, mogla bi biti neizbježna posljedica
pojave integriranog komuniciranja, novinarstva marki, marketing sadržaja i
mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadašnjeg PR-a.
Takođe će se
govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih
programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatiranih vijesti uistinu
treba te kako uskladiti veličinu tržišta s brojem kanala i informacija. Dugogodišnji
novinari i urednici razgovaraće i o stanju profesije, koji su glavni uzroci njenog
propadanja i može li novinarstvo preživjeti.
I dok „ozbiljno“
novinarstvo prolazi duboku krizu, „neozbiljno“ je, čini se, u usponu. Vijesti s
humorističkih portala nerijetko su toliko uvjerljive da na njih nasjedaju i
mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Na primjer, u Velikoj Britaniji humor je
prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primjera, poput News bara,
Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni će sasvim ozbiljno govoriti o važnosti humora
u društvu i pokušati odgovoriti na barem jedno teško pitanje: kako to da je
najpoznatiji komičar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?
Uz panele i
predavanja, ovogodišnji Weekend veliki je prostor dao radionicama,
namijenjenima svima onima koji žele vidjeti kako agencije i mediji funkcioniraju
iznutra. U dva dana biće održano ukupno devet
radionica, na teme širokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do
televizije i turizma.
Weekend i HURA
nastavljaju i s Balcannes revijom
najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije. Za prošlogodišnji
BalCannes bila su prijavljena čak 82 rada iz cijele regije, a sličan je odaziv
i ove godine. Prijave traju do 8. septembra na www.balcannes.com. Po drugi put
će biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i
agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne
industrije, razmjena znanja i okupljalište digitalnih profesionalaca, a prijave
traju do 9. rujna na www.somoborac.com.
Na 7. Weekend Media
Festivalu očekuje se oko 4000 sudionika i posjetitelja, među kojima više od 500
akreditiranih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica
te više od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodišnji Weekend još su u toku
na www.weekendmediafestival.com.
izvor: Frontal

