Koliko si zadovoljan postignutim u 2012. godini? Šta bi
izdvojio kao najveće uspjehe?
Prezadovoljan. Ekipa je radila savršeno tokom cijele sezone.
Pobjedili smo na trkama u Banja Luci i Cazinu i to je bilo to za 2012. godinu.
Naime, razlog što smo nastupili na malo trka ove sezone je moje potpisivanje
ugovora sa RapidMan agencijom iz Velike Britanije koja mi je početkom godine
otvorila vrata u fabričkim ekipama Lamborginija i Mercedesa, gdje sam bio
prioritet za GT3 šampionat Evrope i naporno smo radili na tom projektu. Na GT3 šampionatu
nisam nastupio zbog toga jer nisam imao apsolutno nikakvu podršku od nadležnih
institucija, kao ni sponzora i onda moram da kažem da je moj najveći uspjeh taj
što sam uopšte opstao u autosportu.
90 trka, 60 podijuma, 32 pobjede, 7 međunarodnih titula šampiona,
5 nacionalnih, 2 rekorda staze, prioritet za fabrički tim Mercedes AMG-a,…itd.
i za to sam za 8 godina bavljenja autosportom, kao najtrofejniji automobilista
u istoriji Bosne i Hercegovine, ako izuzmemo sponzore, dobio čak cijelih 1000
KM od ministarstva porodice, omladine i sporta, a da ne spominjem da tokom
cijele karijere od nadležnih institucija, vlade, grada, te onih koji
predstavljaju iste, nisam čuo ni riječ "čestitam".
Sjajno, zar ne?!
U svijetu automobilizma si 8 godina, kako ocjenjuješ stanje
na domaćoj sceni? Imamo li kvalitetnih vozača?
Autosport u BiH je jedan od najtrofejnijih sportova u
zemlji. Imamo vrhunske takmičare koji prave vrhunske rezultate kao na domaćoj
tako i na međunarodnoj sceni, ali autosport u BiH je još uvijek daleko od toga
da bude najpopularniji sport. Pojedinci iz godine u godinu ulažu veliki trud i
novac da se autosport popne na stepenicu više, ali mislim da je potrebna
ozbiljnija podrška kako sponzora tako i medija da bi se bilo šta u budućnosti
unaprijedilo.
Kao i u svakom sportu bolji rezlutati donose i bolje i veće
sponzore, a automobilizam je skup sport. Da li sad više ne moraš da brineš o
tome?
Pronaći sponzore je jako teško, pogotovo u državi kao što je
Bosna i Hercegovina. Volio da ne moram brinuti o tome i da se sponzori sami
ponude za saradnju, kao što je slučaj u razvijenim zemljama, ali da bih
obezbjedio budžet za jednu sezonu, moram provesti 3-4 mjeseca godišnje, aktivno
radeći na projektima i pronalaženju ozbiljnih kompanija i firmi koje su spremne
za saradnju.
Koji su želje i planovi za narednu godinu?
Za sada je plan da u narednoj sezoni nastupim na šampionatu
Evrope sa Formulom Nissan. Upravo smo spremili novi projekat i krećemo u realizaciju
istoga, te se nadam da ću ovaj put imati veliku podršku sponzora, kao i podršku
nadležnih institucija. Kao i svake sezone, nadam se pozitivnom ishodu.
Koliko ti uopšte profesionalne obaveze dopuštaju vrijeme za
odmor, porodicu i sl.?
Pored autosporta radim još dva posla. Zaista uživam u
poslovima kojima se bavim, tako da mi odmor skoro i ne treba. Za porodicu, vrijeme se uvijek nađe, kao i za sve ostale
stvari u kojima uživam.

