SARS-CoV-2

Da li svakodnevica prelazi u ''online mode''?

Kako bismo doprinijeli u borbi protiv epidemije COVID-19, prisiljeni smo da ostanemo kod kuće, stoga su mnogi počeli da rade iz udobnosti svojih domova, a Internet je postao vodeći izvor zabave i opuštanja.

Mobilne aplikacije za meditaciju, digitalni časovi fitnesa i onlajn kursevi kuvanja su u porastu. ''Zoom'', videokonferencijska platforma koja trenutno vrijedi oko 40 milijardi dolara, postala je jedna od najznačajnijih kompanija s obzirom da je potreba za videokonferencijskim pozivima porasla, jer je polovina planete prinuđena da radi od kuće zbog strogih mjera karantina.

Prema pisanju magazina ''The Economist'', prosječni dnevni prikazi video snimaka na Jutjubu porasli su za 600% od 15. marta, u poređenju sa ostatkom godine. Podloge za jogu prodaju se kao toaletni papir. Džo Viks, trener koji je svoje treninge objavljivao na Jutjubu, primijetio je da se broj pretplatnika na njegov kanal udvostručio, nakon što je započeo sa onlajn časovima fizičkog vaspitanja  za djecu koja trenutno nisu u mogućnosti da potroše višak energije u školi ili u igri napolju.

Čak i prije pandemije, lјubitelјi fitnesa su se pitali da li web platforme, poput Pelotona, mogu zamijeniti teretane, a ta debata će se dodatno zahuktati ako dođe do zatvaranja teretana zbog finansijskih poteškoća do kojih dovode mjere suzbijanja epidemije.

U posljednoj sedmici marta, aplikacija za meditaciju ''Headspace'' zabilježila je 19 puta veći broj korisnika koji su uradili vježbu smirivanja, a broj onih koji su uradili vježbu ''uokvirivanja anksioznosti'' se povećao  14 puta. Čini se da bi ograničenja zbog COVID-19 mogla dovesti do rasta u ovim sektorima, s obzirom da su mobilne aplikacije za mentalno zdravlje bile u usponu i prije pandemije.

 

Frontal/D.M.

Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog