Иако најављена између редова штампе “блиске власти”, смјена директора Банског двора Милорада Петричића није услиједила. Али то не спријечава неформалну групу грађанства и културних радника на челу са Организационим одбором Џезлук Бања Лука џез фестивала да потсјети због чега је та смјена потребна.
Таксативно је наведено 17 разлога за смјену Милорада Петрића, које Фронтал.РС преноси у цјелини.
- Постављен на позицију као политички подобан, а без и једне друге референце
- Систематски опструсиао постојеће и манифестације у развоју
- Деспотизам – сам без умјетничког савјета одлучује шта је добро а шта не за КЦБД
- Непотизам-запослио кћерку на позицији музичког координатора КЦБД
- Запустио повјерени му Кастел у потпуности
- Нема јасну идеју шта са просторима који су му повјерени : Бански Двор, бункер у парку Младена Стојановића, Музички павиљон, Камена кућа у кастелу и Кастел у цјелости
- Од дана запримања на управљање на бункеру у парку није ништа учињено, за разлику од Кастела који је ограђен арматуром и истакнути натписи „опасност од рушења“. Натписи се склањају кад се одржавају манифестације
- Мудро избјегава организовање јавних позива за послове које обавља с трећим лицима. Све догађаје који се дешавају стихијски у КЦБД озвучава само једна кућа
- Стихијски провођење програма без упошљавања сопствених ресурса. У КЦБД се углавном деђавају манифестације које трећа лица осмишљавају, уобличавају и реализују
- Упропастио бањолучке љетне игре и то за само једно љето
- Позвао звијезде Гранда да наступе на централном градском тргу у склопу Новогодишњих празника. Срећом грађанство се спонтано побунило, а “звијезде” добиле бољи ангажман на Београдском сајму
- До сада није предочио јасну визију развоја у култури у главном граду Српске
- Успјешно покидао везе КЦБД са свим “виђенијим” умјетницима Бање Луке
- Уништио башту “Културе”
- Затворио “Културу”
- Годинама држи клубове Лав и Џез затворене
- Није покренуо ни једну манифестацију за вријеме своје владавине

