izvor: Frontal
Međutim, dodaje, ovim nisu
završili aktivnosti na utvrđivanju odgovornosti za nedopustivo dugo
putovanje međunarodnog voza do Crne Gore i neprijatnosti kojima su
putnici bili izloženi.
"Nastavili smo da utvđujemo
odgovornost njihovih neposrednih rukovodilaca za učinjene propuste, – povodom kašnjenja na teritoriji Srbije međunarodnog voza koji
je iz Beograda krenuo u ponedeljak uveče za Bar od devet i po sati."
Prema Simonovićevim riječima, nakon što je izvršen uvid u svu
raspoloživu dokumentaciju vezanu za saobraćaj ovog voza, prikupljeni
dokazi i izjave učesnika u organizaciji rada, nedvosmisleno je utvrđeno
da su postojali propusti i da su disciplinske mjere preduzete u skladu sa
tim, ali i da se utvrđivanje odgovornosti nastavlja.
Kao jedan od ozbiljnijih propusta dežurnog željezničkog osoblja
navedena je i činjenica da u skladu sa pravilima službe nakon
isključenja iz saobraćaja neispravnog vagona za prevoz automobila, voz
nije nastavio svoje putovanje ka Crnoj Gori, već je zbog protesta osmoro
putnika čiji su automobili bili natovareni upravo u vagon koji je imao
kvar, čitava kompozicija cijele noći čeka rezervna kola u željezničkoj
stanici Barajevo.
"Brzo smo utvrdili odgovornost za propuste u radu, a iz ove situacije
izvući ćemo pouke kako da brže i bolje reagujemo, da nam se tako nešto
više ne dogodi. Ovo će biti velika opomena zaposlenima da se ponašaju
odgovorno u radu, jer ćemo rigorozno kažnjavati i znatno manje greške.
Još jednom se u lično i ime „Željeznica Srbije“ izvinjavam putnicima zbog
višesatnog kašnjenja i neprijatnosti kojima su tokom putovanja ka Crnoj
Gori bili izloženi", rekao je Simonović i podsjetio da putnici imaju
pravo na povraćaj novca od kupljenih voznih karata za ovaj voz za
putovanje na teritoriji srpskih željeznica.
Generalni direktor „Železnica Srbije“ informaciju o preduzetim mjerama uputio je i ministru saobraćaja Aleksandru Antiću.

