Facebook je i dalje neprikosnoven na prvom mjestu, Google-ova društvena
mreža na drugom, Google-ov YouTube na trećem, dok je mikrobloging platforma
Twitter na četvrtom mjestu po broju aktivnik korisnika.
Prema podacima istraživanja, najpopularnija društvena mreža na svijetu
Facebook na kraju 2012 godine imao je 693 miliona aktivnih korisnika što je
značajno više od procijenjenih 343 miliona aktivnih korisnika koliko je na
kraju 2012 godine imao drugoplasirani Google+.
Google+ je tako postao popularniji od mikroblogging platforme Twitter. Ono
što je možda mnogima iznenađenje jeste to da je ispred Twittera po popularnosti
sada i YouTube koji je na kraju 2012 godine imao oko 300 miliona aktivnih
korisnika.
Vrijedi istaknuti da su aktivni korisnici i ukupni korisnici dvije potpuno
različite stvari. Za ilustraciju, prema podacima istraživanj društvena mreža
Facebook sada ima nešto više od milijardu korisničkih računa u više od 3o
zemlja a otvorili su ih ljudi u dobi od 16 do 65 godina, međutim, istraživanje
pokazuje da je “samo” 693 miliona tih računa aktivno.
U svakom slučaju, kao što se može primjetit, Google, Facebook i Twitter čine
sve više i više na integriranju svojih društvenih platformi sa svakodnevnim
životima ljudi. Iako postoji veliki broj kritičara Google-ove društvene mreže
Google+ ipak treba zamjetiti da je Google učinio dosta ali i da će trebati
učiniti još više u svojoj borbi protiv Facebook-a.
Agencije/Frontal

