Državni mediji su objavili da je 19.
decembra 2011. godine Kim (69) umro od "teškog infarkta miokarda" dok
se nalazio u vozu u "obilasku".
Kako piše južnokorejski dnevni list
"Chosun Ilbo", "Dragi vođa" je odmah po saznanju o kvaru na
hidrocentrali krenuo u inspekciju i naredio hitnu popravku, javio je ANN.
Hidrocentrala je smatrana stubom
njegove vizije o "snažnoj, prosperitetnoj i velikoj naciji" jer bi
riješila problem "hroničnog" nedostatka električne energije u
Pjongjangu i obližnjim regijama.
Kim je postrojenje posjetio osam
puta otkako je izgradnja počela u martu 2009. godine.
Kompleks je dovršen u aprilu ove
godine, nevjerovatnih sedam godina ranije nego što je predviđeno, ali postoje
dokazi da je došlo do velikih previđanja u gradnji poput pojavljivanja
pukotina.
Ipak, nisu samo pukotine problem,
već je, kako tvrdi neimenovani izvor, u pitanju sigurnost cijele brane visoke
100 i duge 555 metara.
Čini se da je odsustvo Kim Džong-una
na otvaranju hidrocentrale povezano sa smrću njegovog oca i prethodnika.
Inače, postavlja se i pitanje zbog
čega je Sjeverna Koreja tek nakon 51 sat objavila vijest o smrti lidera.
Stručnjaci smatraju da su time
željeli nešto prikriti, a vjeruje se i da je laž da je Kim Džong-il preminuo u
vozu, jer obavještajci tvrde da privatni voz diktatora 17. decembra nije
napustio Pjongjang, objavio je "Chosun Ilbo".
Fena/Frontal

