Ovosedmični protest i najnoviji tender dokaz je da ministri
ne namjeravaju da prestanu da kupuju skupe automobile, iako su rupe u budžetu
svakim danom sve veće. Tako je samo Ministarstvo trgovine i turizma RS za manje
od dva mjeseca na nove četvorotočkaše potrošilo više od 200.000 KM.
Gluhakovića očigledno ne brine mnogo to što su Robne rezerve
propale, kao ni to što je Olimpijski centar „Jahorina“ na izdisaju, pa se
posvetio obnavljanju voznog parka.
Prema dokumentaciji koja je u posjedu CAPITAL-a,
Gluhakovićevo ministarstvo novi automobil kupilo je od firme „Autoservis i
dijelovi BL”, a koje bez PDV-a košta
80.940 KM.
Prethodno je Ministarstvo kupilo automobil vrijedan 97.660
KM bez PDV-a, odnosno 114.262 KM sa PDV-om, a u tada su to obrazložili riječima
da je „kupovina neophodna jer su postojeća vozila stara“.
„Ministarstvo trgovine i turizma trenutno ima četiri
automobila i to dva koja koristi ministar (Škoda superb 3.6 b i Audi A6) i
dvije Škoda oktavije 1.9 tdi. Novi automobil je potreban zbog toga što su
postojeći nabavljeni prije deset godina, te nema ekonomske opravdanosti da se
oni i dalje koriste zbog visokih troškova eksploatacije“, kazali su ranije u
Ministarstvu trgovine.
Podsjćamo, Ministarstvo
trgovine i turizma RS, na čijem je čelu Predrag Gluhaković mjesecima odbija da
odgovori na pitanja Frontala u vezi sa prošlogodišnjim dodjelama sredstava za
razvoj turizma.
Prvu molbu
poslali smo još 26. aprila, kada smo pomenuto Ministarstvo pitali – ko su bili
članovi Komisije za postupak dodjele namjenskih sredstava za razvoj turizma u
2016. godini, koja je vršila bodovanje projekata?
Nakon toga, istoj
instituciji i sa istim pitanjem obratili
smo se i 6. juna, ali do danas nismo dobili nikakav odgovor. Ministarstvo
trgovine i turizma lani je podijelilo 204.500 KM za projekte iz oblasti razvoja
turizma, a zanimljivo je da su među dobitnicima grantova pojedine nevladine
organizacije i udrženja koja nemaju dostupan ni kontakt telefon.
Na spisku od 40
projekata iz oblasti turizma nalaze se, između ostalog, neki privatni
ugostiteljski objekti, za koje nije nije jasno koliko će koristi, osim njihovim
vlasnicima, donijeti turističkoj ponudi Srpske.
Izvor: CAPITAL

