Zajedno s Coca-Colom HBC BH Sarajevo – svojom partnerskom
punionicom, i The Coca-Cola Foundation – fondacijom usmjerenom podržavanju
filantropskih aktivnosti u zajednicama u kojima Coca-Cola posluje, kompanija je
odlučila globalno donirati više od 100 miliona dolara organizacijama koje
predvode podršku u borbi protiv COVID-19 krize.
Tako je The Coca-Cola
Foundation, Crvenom krstu Bosne i Hercegovine donirala više od 165.000 KM
(100.000 američkih dolara). Sva sredstva su usmjerena ka aktivnostima vezanim
uz pandemiju bolesti COVID-19 – nabavku zaštitnih sredstava i sredstava za
higijenu, tunela za dezinfekciju, dezinficijensa, maski za višekratnu upotrebu,
zaštitnih rukavica, zaštitnih naočala, zaštitnih odijela, zaštitnih vizira, te
bazne i ručne radio stanica.
Coca-Cola se sada vraća na male ekrane u Bosni i
Hercegovini s novom kampanjom. Otvoreni
kao nikad prije kreirana je i osmišljena od strane kreativne agencije
72andSunny Amsterdam i podsjeća nas kako živimo u vremenu kulturne i društvene
promjene. Započinje manifestom koji je napisao nagrađivani umjetnik George the Poet. Njegove riječi potiču
nas na ‘otvorenost prema promjeni’ i zahvalnost na novoj perspektivi kroz koju
ćemo pronaći nove prilike u ‘novom normalnom’.
Vinko Kovačić iz Coca-Cola Adrie je istaknuo: “Otvoreni
kao nikad prije” temeljena je na vjeri da se ne moramo vraćati na ‘normalno’.
Umjesto toga možemo ići naprijed i činiti svijet, ne samo drugačijim, nego i
boljim. Kampanja slavi i podržava naše partnere u maloprodaji, uključujući lokalne
hotele, barove i restorane koji su otvorili vrata zajednici nakon vrlo
izazovnog razdoblja za cijelu industriju i koji su uvijek bili u centru naših
aktivnosti”.
Lansiranje kampanje popraćeno je drugom fazom pomoći zajednici
koja se ogleda u opsežnim aktivnostima s kojima Coca-Cola želi pomoći sektoru
ugostiteljstva i svojim HoReCa partnerima. Podrška HoReCa partnerima odvija se kroz izdvajanje
dodatnih sredstava i ekspertize koja omogućuje ugostiteljima kreiranje vlastitih oglasa preko inovativne
digitalne platforme Ad Creator. Nakon
što ugostitelji kreiraju oglase, Coca-Cola ih sponzorira i promovira na online
kanalima. Oglasi se na individualiziran način dijele na online kanalima i pomažu ugostiteljima komuniciranje
vlastite ponude ili jednostavno pozivaju goste u svoje hotele, restorane ili
barova. Ova vrsta podrške dostupna je za 330 ugostiteljskih objekata u Bosni i
Hercegovini.
Za dio partnerskih ugostiteljskih objekata kreiraju se posebni suncobrani s
integriranim dispenzerima za dezinfekciju ruku, čime se umanjuju troškovi nastali prilagodbom mjerama
za borbu protiv Covid-19.
Ova Coca-Cola je na nas – Nakon dužeg perioda u kojem smo ostali bez mnogo
stvari koje smo uzimali zdravo za gotovo, vraćamo se starim navikama. Život u
zatvorenom naučio nas je da budemo oprezniji, ali i otvoreniji nego ikad.
Željni prijatelja, žedni druženja – vrijeme je da opet zajedno nazdravimo, uz
poštivanje svih propisanih epidemiološkim mjera. Zato je pokrenuta promocija “Ova Coca-Cola je na
nas” s kojom potrošači mogu osvojiti besplatnu Coca-Colu ili Coca-Colu Zero u
svom omiljenom kafiću. Informacije o preuzimanju kupona za besplatnu Coca-Colu i popis
ugostiteljskih objekata dostupni su na: https://www.coca-cola.ba/promocije/ova-coca-cola-je-na-nas.
Frontal

