Poručili su to iz ovog preduzeća, ističući da su njihovi radnici počeli sa dostavom obavještenja na adrese Banjalučana i zajednica etažnih vlasnika.
Od prijema obavještenja, potrošači imaju rok od osam dana da dođu u preduzeće i zaključe ugovor. Prema riječima Predraga Klincova, portparola „Elektrokrajine“,zaključivanje ugovora je besplatno i ne ograničava kupca da, kada u budućnosti dođe do otvaranja tržiša električne energije, promijene snabdjevača.
Svaki potrošač, ukoliko bude želio, može da promijeni snabdjevača, ali pod uslovom da nema dugovanja prema nama – kaže Klincov.
Podsjetio je da građani obavezu potpisivanja ugovora ne mogu izbjeći. Kada im radnici „Elektrokrajine“ obustave isporuku struje, da bi im je ponovo priključili, moraju da potpišu ugovor i plate priključak 35 KM.
U ovom preduzeću navode da je, do sada, ugovore o snadbijevanju strujom potpisalo 75 odsto kupaca.
Dragovan Petrović, sekretar Pokreta potrošača, kaže da su im se Banjalučani obraćali povodom potpisivanja ugovora sa „Elektrokrajinom“, kako bi se informisali šta on podrazumijeva i koja su njihova prava i obaveze.
Nema potrebe da se ljudi boje potpisivanja, jer tu nema ništa sporno i sve ostaje isto kao do sada. Većina građana ne zna da je Zakon o zaštiti potrošača propisao da svaka komunalna usluga mora da se reguliše ugovorom između davaoca usluge i kupca – kaže Petrović.
Izvor: Blic

