Perica Grajić

Plaćajmo pretplatu

Plaćajmo pretplatu jer se u najmodernijoj zgradi pravi najstaromodniji televizijski program koji ljudski um zamisliti može. Svakodnevno imamo priliku da slušamo kako se hvale vrhunskim uslovima za rad i najnovijim tehnologijama, međutim to nam svojim radom nikako ne pokazuju.

Plaćajmo pretplatu jer je objektivnost ionako precijenjena. Mi svakako živimo u totalitarnom režimu, samo što to nam to nema još ko javiti. Sve poltron do poltrona,samo nek se ide niz dlaku vlasti, od njih im svakako plate zavise. Svaka kritika je najstrože zabranjena.

Plaćajmo pretplatu jer je važnije šta je „Nekad bilo“ nego šta jeste i šta će biti. 1994.godina još uvijek traje. Pitaj boga kada će završiti. Oči nam na potiljku stoje dok se u blatu valjamo.

Plaćajmo pretplatu jer se u „Pressingu“ otvara više tema nego što se u RS otvara metara auto-puta, ali je zato broj kvalitetno zaključenih emisijama sa konkretno datim odgovorima jednak broju ispunjenih predizbornih obećanja.

Plaćajmo pretplatu jer je „Snop“ vrhunac zabavnog programa koji ovde možemo vidjeti. Postao je takoreći „djevojka za sve“ - informativna, zabavna,  politička, kviz, talent show....“you name it, snop got it“.

Plaćajmo pretplatu jer su korejske serije najviše što ćemo vidjeti od viskobudžetnog stranog filmskog i serijskog programa. Tom Kruz? Meril Strip? Stiven Spilberg? No,no,no! Treba biti pošten i reći da su oni emitovali legendarne Monti Pajtone, Mućke ili Beni Hila, ali znate šta je zajedničko svim tim serijama? Nijedna nije iz ovog vijeka!!!

Plaćajmo pretplatu jer tako pomažemo sportskim komentatorima da makar nauče osnove posla kojim se bave ili osnove sporta koji prenose. Previše bi već bilo očekivati da nauče iole pravilno izgovarati imena i prezimena stranih igrača. Ne znamo mi kakve su to „Tantalove muke“.

Plaćajmo pretplatu jer bi se „Za.druga“ trebala preimenovati u „Za.kera“. Čovjek bi pomislio da bar mladi ljudi tu imaju mašte i kreativnosti te da mogu donijeti neku inovativnosti, “svježu krv“ i iskočiti iz klišeja, ali hej, „this is where amazing happens“.

Plaćajmo pretplatu jer bi se u kultnom skeču Nadrealista „Na dnu dna“ uz rudare i prosvjetne radnike sigurno skrasila i emisija „Naš biznis“. Svaki dalji komentar o tome je suvišan. Probijanje granica jadnosti.

Ovo su samo neki, postoji još mali milion razloga koje bih mogao navesti, ali za koje ovaj put nemam ni vremena ni živaca. Plaćajmo pretplatu, ovce smo, može nam se!!!

Komentari
Twitter
Anketa

Da li biste prije radili u javnom preduzeću za 1000 KM ili u privatnoj firmi za 1500 KM?

Rezultati ankete
Blog