Društvo

Znakovi za socijalno distanciranje širom svijeta pokazuju "novu stvarnost"

Oznake koje nas obavezuju da držimo socijalnu distancu u društvenom okruženju, kako bi se spriječio prenos novog koronavirusa pojavljuju se u trgovinama, podovima tržnih centara i željezničkim ili tramvajskim stanicama širom svijeta.

Dok ljudi izlaze iz nedjelja zatvaranja, suočavaju se s nizom novih mjera kako bi zaštitili najugroženije društvo i spriječili da dođe do novog rasta broja zaraženih.

Znakovi bi izgleda mogli postati uobičajeni i mogli bi se koristiti godinama, piše Rojters.

Tačke na zemlji, linije, kvadrati unutar kvadrata, ljubavna srca i smiješci lica se koriste širom svijeta. Oznake moraju biti dovoljno upečatljive da bi ih ljudi uočili.

„Bilo gdje u ovom trenutku gdje postoje znakovi, to je zbog toga što su ljudi morali da reaguju veoma brzo kako bi se nešto postavilo - brzina je bila ključna. Sada smo u trenutku koji nam daje malo prostora da razmislimo“, rekao je Kris Girling iz londonske kompanije CCD Dizajn & Ergonomija.

Imamo konfuznu mješavinu stilova, boja, terminologije, skale i strategije postavljanja, napominje Kris.

"To znači da svaki put kada osoba uđe u neki drugi prostor, mora ponovno naučiti pravila".

Treba naći ravnotežu, rekao je. „Ljudi se žele osjećati sigurno, uvjereno i smireno. Ako to uspijete, oni će s druge strane ići u kupovinu, osjećati se opušteno i vraćati se. Poruka mora biti jasna i dosljedna ... i apsorbirana."

MOLIMO VAS

„Radi vaše sigurnosti, budite udaljeni dva metra od drugih ljudi“, stoji na podu benzinskih pumpi Šel u Britaniji.

„Molimo praktikujte socijalno distanciranje“, piše na pločniku u kalifornijskoj Santa Moniki. 

„Stanite ovdje“, napisano je na engleskom unutar crvenog kruga na podu trgovine u Bejrutu.

„Ako koristimo riječi poput „stop“ (stani) i „go“ (kreni) ili oštriji jezik, tada je to više povezano sa opasnostima i zabranom označavanja. Ovo (COVID-19) je veoma različita vrsta situacije koju ljudi nikada ranije nisu iskusili, pa to zahtjeva drugačiji ton glasa“, rekao je Girling.

"Definitivno je vrijedno isprobati prijateljskiji i inventivniji pristup s tim kako razgovarate sa svojim kupcima ili širom javnosti".

Girling napominje da bi najbolji znakovni sistemi trebali poticati linearno kretanje i omogućiti vizualno shvaćanje smjera kretanja.

Upitan kako bi dizajnirao sistem socijalne distance, predložio je upotrebu traka koje bi bile putokaz te bi mijenjale boju svaka dva metra.

"Instinkt za praćenjem linije prirodno ostaje isti od djetinjstva do odrasle dobi pa osobe instinktivno slijede te vizualne znakove dok hodaju", kazao je Girling.

Znakovi povezani s pandemijom COVID-19 idealno bi trebali imati upečatljivu boju koja će postati prepoznatljiva u tom kontekstu, zaključuje.


Frontal/D.S.
Twitter
Anketa

Да ли ћете искористити туристички ваучер?

Rezultati ankete
Blog