Društvo

Hrvatska agencija Human osvojila nagradu za najbolju web stranicu

Hrvatska agencija Human odnijela je pobjedu za najbolju web stranicu prema šest glavnih kriterija akademije na međunarodnoj dodjeli nagrada Webby za najbolja internetska postignuća 2019. godine.

Na takmičenje je pristiglo preko 13.000 radova iz 70 zemalja, a među finalistima u raznim kategorijama pronašla su se imena poput NASA, HBO, Spotify, Saturday Night Live i drugih. Human se u svojoj kategoriji, osim Googlea, takmičio uz rame s Khan Academy, holandskim KLM-om te Samsungom. Dvostrukom pobjedom, glasovima žirija akademije i glasovima publike, Human je pokazao da za pobjedu nije presudno veliko ime već kreativna ideja i kvalitetno izvođenje. 

“Od trenutka kada smo pokrenuli novi web dobijamo pozitivne komentare, ali primiti toliko veliko međunarodno priznanje uvijek je šlag na torti. Dodatna potvrda da smo odradili pravi posao je kada pogledamo konkurenciju i kojim resursima oni raspolažu, a na kraju nagrada odlazi kod nas”,  izjavio je Vanja Bertalan, CEO agencije Human.

Zbog vanrednih okolnosti ovogodišnja dodjela nagrada održana je online, a u probranom društvu dobitnika nalaze se Nike, Spotify, National Geographic, Washington Post, HBO, Condé Nast. Akademija je takođe nagradila pojedince za njihove prošlogodišnje digitalne aktivnosti, među kojima su Tom Hanks, Jimmy Fallon, Celine Dion, Lil Nas X, Greta Thunberg i mnogi drugi.

The Webby Awards smatra se jednom od najprestižnijih digitalnih nagrada od pokretanja 1996. godine, a o važnosti i veličini takmičenja među ostalima govori činjenica o dosegu od 3.1 milijarde impresija kroz print, online i broadcasting kanale koje nagrada dobiva na godišnjoj razini.


 

Povezane vijesti:

Hrvatska agencija Human u finalu za najprestižniju digitalnu nagradu, rame uz rame Googleu, Netflixu i Vogueu

 

Frontal

 

 
Twitter
Anketa

Да ли ћете искористити туристички ваучер?

Rezultati ankete
Blog