Društvo

U Rougemarin Parku predstavljena najzvučnija imena predavača ovogodišnjeg Weekend Media Festivala!

Odbrojavamo sitno do Weekend Media Festivala pa ti već sada možemo otkriti i vrhunske predavače koji će učestvovati na najočekivanijem događaju godine. U Rougemarin Parku predstavili smo bogati program uz najzvučnija imena koja će se okupiti na mjestu susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka!


Nevena Rendeli, Božo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov

„Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti središte dobre komunikacije, druženja i  zabave. Posjetiocima ovogodišnjeg WMF-a pripremili smo izuzetno bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, prduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu uopšte. Vodili smo računa o interesima naših učesnika, nastojimo kao i prethodnih godina predvidjeti neke trendove i dati smjernice za suočavanje s njima, istovremeno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu“, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Na ovogodišnjem 14. izdanju Weekend Media Festivala uživaćeš na mnogobrojnim zanimljivim panelima, predavanjima i raspravama pa tako vjerujemo da će ti veliki interes odmah izazvati dolazak Gorana Bogdana koji je trenutno najveća mlada regionalna glumačka zvijezda. Dodatno bi ti istaknuli nastup najpoznatijeg svjetskog filozofa Slavoja Žižeka te predavanje njemačkog psihijatra Manfreda Spitzera koji na vrlo popularan način prikazuje relevantnu temu današnjice – problematični uticaj tehnologije na naš život!

„Weekend Media Festival postao je jedinstven brend među regionalnim događanjima, koji na atraktivan način umrežava stručnjake i profesionalce iz nekoliko različitih profesija koje povezuje tržišno komuniciranje. WMF edukuje, inspiriše, otkriva novosti u branši, pokreće poslove i nameće trendove, pa je postao nezaobilazan medijski, gospodarski i društveni događaj. Njegova tradicija, s jedne strane, a burne promjene u tehnologiji, medijima, društvu i tržištu, kojima svakodnevno svjedočimo – s druge strane, obvezuju nas da budemo korak ispred te, zajedno s našim gostima, pružimo širu sliku, informiramo iz prve ruke te ponudimo konkretna rješenja“, izjavio je prof. dr. sc. Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala.


Nevena Rendeli, Božo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov, Boris Kovaček i Mario Petrović

Priče o influencerima, renesansi PR-a, umjetnoj inteligenciji, revoluciji gaminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality showu, javnoj diplomaciji, eksploziji serija u regiji, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti su samo neke od brojnih drugih zanimljivih tema koja će se komunicirati na ovom najočekivanijem događaju godine.

„Postoji jedna zaista posebna veza između Weekend Media Festivala i Adrisa. Ponosni smo generalni pokrovitelj i domaćin od prvog izdanja. Dugovječnost i uspjeh WMF-a rezultat je zajedničke vizije, jedinstvenog koncepta i prekrasne lokacije ali i napora koje smo ulagali kroz godine. Festival je rastao, program je kroz godine bio sve bogatiji, teme sve provokativnije… Paralelno, Adris je u posljednjih petnaestak godina u turizam investirao gotovo 10 milijardi kuna i Rovinj preoblikovao u elitnu turističku destinaciju ali i prepoznatljivu event destinaciju. Tome je nemjerljivo pridonio i WMF“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Svi dobro znamo da je Weekend najpoznatiji po vrhunskim predavanjima i panel rasprava brojnih stručnjaka iz raznih područja, ali i po najboljim tulumima koji ti definitivno ostaju u sjećanju. Donosimo ti samo srećne vijesti – tulumi niti ove godine neće izostati.

Vidimo se u Rovinju, WEEKEND samo što nije stigao!


Boris Kovaček, Božo Skoko, Tomo Ricov, Mario Petrović

Podsjećamo te da je uslov za ulazak na Weekend Media Festival EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti vakcinisane osobe, osobe koje su preboljele Covid-19 u posljednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan test. Antigenski, tzv. brzi test biće moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

 

Frontal

Blog