Svijet

Епл највриједнији бренд у 2018.

У традиционалној ранг-листи коју сваке године објављује "Интербренд", највреднији свјетски бренд у 2018. години био је "Епл", који је процијењен на 214,4 милијарде долара, 16 одсто више него претходне године.

На другом мјесту је "Гугл", чија вриједност је увећана за десет одсто и сада износи 155,5 милијарди долара, а трећи је "Амазон", који вриједи 100,7 милијарди, чак 56 одсто више него лани.

Слиједе "Мајкрософт", који је процијењен на 92,7 милијарди, што је раст од 16 одсто, Кока кола је пета, иако јој је вриједност умањена за пет одсто и износи 66,3 милијарде, на шестом мјесту је Самсунг који је повећао вредност за шест одсто на 59,8 милијарди долара.

"Тојота" вриједи 53,4 милијарде, шест одсто више него 2017., и налази се на седмој позицији, "Мерцедес" је осми са 48,6 милијарди, а међу првих десет су још "Фејсбук", са 45,1 милијарду, чија је вриједност опала за два одсто у односу на прошлу годину и "Мекдоналдс", који је процијењен на 43,4 милијарде.

Од десетог до 20. места су "Интел" (43,3), Ај-Би-Ем (42,9), Бе-Ем-Ве (41), "Дизини" (39,8), "Циско" (34,5), "Џи-И технолоџи" (32,7), "Најк" (30,1), "Луј Витон" (28,1), "Оракл" (26,1) и "Хонда" (23,6).

 

Извор: РТС
Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog