Društvo

Weekend Media Festival dio legendarnog Monopola

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene porodične društvene igre Monopola.

U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja svijeta, učestvovali su hrvatski građani dajući svoje prijedloge šta bi voljeli vidjeti na igraćoj ploči. Tako je među većim hrvatskim gradovima i ostrvima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim ljepotama svoje mjesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom. 

„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopolu. To nam samo potvrđuje ono što oduvijek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta", izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posjetilaca te postao nezaobilazan dio druženja uz Monopol. 


„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posjetilaca. Broj klinaca koji posjećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da djeca naših prijatelja i saradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate šta se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmjenjujem Dylan Dogove, poslala sliku kartica Monopola s Weekendom. A i ja sam kao dijete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopolyja koji je postao hit u kvartu u kojem sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobijaju neko sasvim novo značenje“, istaknuo je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

Najbolji Weekend u godini održaće se od 19. do 22. septembra u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posjetilaca, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tokom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.

 

Za više informacija pratite  wekendmediafestival.com.

 

Frontal

Twitter
Anketa

Da li biste prije radili u javnom preduzeću za 1000 KM ili u privatnoj firmi za 1500 KM?

Rezultati ankete
Blog