Društvo

Bez jednokratne plastike: Weekend Media Festival misli zeleno i brine o ekologiji

Na 12. izdanju najvećeg komunikacijskog festivala u regiji koji se održava od 19. do 22.9. u Rovinju, po prvi put će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korištenje i bacanje jednokratne plastike.

Na čašama će uz logo festivala biti odštampana i prigodna poruka kako korištenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korištenja, posjetioci će čašu moći ponijeti kući kao dodatni suvenir s najboljeg Weekenda u godini.

„Weekend oduvijek misli zeleno, što se može vidjeti i na vizuelnom identitetu te uređenju samog festivalskog prostora.

Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svijest o ekologiji te brinuti o prirodi koliko god možemo“, naglasio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

 

Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima smještenima unutar festivalskog kompleksa u Staroj fabrici dvhana Rovinj. Posjetioci će čaše moći ponijeti sa sobom, ali i ostaviti ih na za to predviđenim mjestima/punktovima.

Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Novitet je i Weekend Masterclass koji u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.

Koje nas aktuelne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.

 

Frontal

 

Twitter
Anketa

Da li biste prije radili u javnom preduzeću za 1000 KM ili u privatnoj firmi za 1500 KM?

Rezultati ankete
Blog