izvor: danas.hr
Već u ponedjeljak u nekim u trgovinama Lidla, kojih u Njemačkoj ima oko 3.300, nije bilo Coca-Cole.
Ovaj radikalan potez posljedica je rata cijenama Lidla i njegovog
najžešćeg konkurenta Aldija, koji ima najveći udio među trgovačkim
lancima s prehrambenim proizvodima na njemačkom tržištu.
Prije uklanjanja popularnog pića s polica trgovina, Lidl je spustio
cijenu pakovanja od 1,25 litre Coca-Cole za 10 centi. No Coca-Cola nije
popustila pritisku njemačke trgovačke kuće te je odbila spustiti
veleprodajnu cijenu.
Lidl bez komentara
Kako nisu uspjeli izboriti bolju cijenu, odlučili su sa svojih
polica protjerati ne samo Coca-Colu, nego i druga gazirana pića američke
kompanije – Fantu i Sprite. Od sada će prodavati samo pića koja na neki
način mogu biti zamjena Coca-Coli, odnosno koja su po okusu
najsličnija. Ostaje Pepsi, ali i manje poznata Freeway Cola.
"Našli smo se u situaciji da se s Lidlom ne možemo dogovoriti oko
marketinške strategije", potvrdio je portparol njemačke podružnice
Cola-Cole pisanja medija o prekidu saradnje.
U ovom trgovačkom lancu za sada su bez komentara.
Portparol Lidla za Die Welt je rekao da ne komentarišu poslovanje sa svojim dobavljačima.
U Austriji se ništa ne mijenja
Kako se čini, ova drastična mjera odnosi se samo na Njemačku.
Vodeći ljudi austrijskog Lidla potvrdili su za Der Standard da kod njih sve ostaje po starom.
"U Austriji se ništa ne mijenja. Ovo bezalkoholno piće i dalje ćemo imati u ponudi", izjavio je Alexander Deopito, izvršni direktor Lidla Austrija.
Pojasnili su da Lidl Austrija djeluje samostalno.
Po cijeloj Evropi Lidl ima oko 10 hiljada trgovina.
Igra bez granica
Rat oko cijene popularnog gaziranog pića samo je dio cjenovne bitke među
njemačkim diskontnim lancima. Tako je prošle sedmice Aldi spustio cijene
namirnica poput jaja, instant kafe, žitarica za doručak (razne vrte
pahuljica). Prije toga spustili su cijene mesa, maslaca i riže.
Osim Aldija i Lidla, za naklonost kupaca bori se i lanac Rewe. Prema
pisanju njemačkih medija, upravo je taj lanac uspio izboriti najnižu
cijenu za Coca Colu – za jedan evro nudi dvije litre. Pedeset centi po
litri rekordno je niska cijena ovog bezalkoholnog pića ostvarena na
njemačkom tržištu.

