izvor: Frontal
Godina je obilježena značajnim rastom prodaje na tržištima Kine i Latinske Amerike, te uspješnim lansiranjem
novih Peugeot modela: 208 GTi i XY, 308 te modela 2008.
U 2013.godini evidentna je ekspanzija brendova kompanije
Peugeot, tako je proizvodnja modela 208
prešla brojku od 600,000 automobila, pozicionirajući ovaj model kao jedan od
najuspješnijih u B segmentu u Francuskoj, Belgiji, Luksemburgu, Holandiji,
Portugalu, Danskoj. Model 2008 je
također zabilježio izuzetan uspjeh, te je od lansiranja ovog modela na proljeće
2013. godine zabilježeno više od 82.000 narudžbi. Novi 308 bilježi uspjeh koji je iznad očekivanja, sa više od 35.000
narudžbi i brojnim nagradama u Francuskoj, Švicarskoj, Španiji, Hrvatskoj te
Slovačkoj.
Peugeot kao jedan od lidera kada je u pitanju mala potrošnja
goriva ali i smanjenje emisije Co2 i u 2013. godini nastavio je sa svojom
strategijom smanjenja emisije negativnih gasova, kao i radom na razvoju
tehnologija koje će do 2020. godine rezultirati smanjenjem potrošnje na nivo od
2 litra/100 kilometara.
Prošla godina za kompaniju Peugeot donijela je napredak i
rast od ukupnih 3,5 odsto u odnosu na 2012., uz pozitivne signale kada je u
pitanju razvoj ovog kvalitetnog brenda širom svijeta.

