Vijesti

Coca-Cola ponovo pokrenula legendarnu kampanju "Share a Coke" za novu generaciju

Coca-Cola oživljava svoju legendarnu ”Share a Coke” kampanju, nudeći svježa brend iskustva i pozivajući novu generaciju da iskusi čaroliju personalizovane povezanosti.

Prva ikad takva kampanja, koja je pokrenula globalni fenomen zamjenom legendarih Coca-Colinih logotipa personalizovanim nadimcima, vraća se još jače fokusirana na dijeljenje i prilagođavanje, odražavajući želju Gen Z za autentičnim iskustvima.

U svijetu kojim dominiraju digitalne interakcije, "Share a Coke" nudi opipljiv način za proslavu prijateljstava i međukulturalnih veza. Jedinstvena platforma brenda za prilagođavanje nudi još više nadimaka za odabir i mogućnost dodavanja vlastitog ličnog pečata.

Ponovnim lansiranjem kampanje namjera je osnažiti pojedince da dijele personalizovane boce i limenke Coca-Cole kao izraz zahvalnosti za prijatelja, voljenu osobu ili kolegu, podsjećajući nas povezivanje počinje jednostavnim činom dijeljenja.

Kao digitalni urođenici, Gen Z rado dijeli online, a društvene mreže mogu biti pravi alat za jačanje veza. 56% pripadnika Gen Z ima prijatelje koje su upoznali samo online a nikada uživo, zahvaljujući komforu koji imaju prema online načinima upoznavanja i povezivanja s novim ljudima*. Ipak, te interakcije mogu biti prolazne, a želja za vezama koje jačaju prijateljstva i stvaraju trajne uspomene i dalje postoji.

Islam EIDessouky, globalni potpredsjednik za kreativnost u Coca-Coli, kaže:

"Legendarna ”Share a Coke” kampanja se vraća jače nego ikad u cijelom svijetu, slaveći čistu čaroliju koja nastaje kada se ljudi povežu. Ne radi se samo o lajkovima i dijeljenju – govorimo o stvarnim trenucima u stvarnom svijetu, snažnije nego ikad. Pripremite se za potpuno novi nivo dijeljenja s novim iskustvima i načinima da unesete radost u svoju ekipu. Uvodimo nove kanale i iskustva u ovu kampanju kako bismo ljudima pomogli da ojačaju prijateljstva kroz svakodnevne trenutke u stvarnom životu."

Kampanja utjelovljuje Coca-Coline "Real Magic" filozofije, naglašavajući radost i povezanost kada se ljudi okupe. To je poziv da se iskorači iz digitalnog svijeta i stvaraju trajne uspomene s onima koji su nam najvažniji, online i uživo.

Ključni elementi globalne "Share a Coke" kampanje uključuju:

•    AV: ”Čarolija dijeljenja” AV donosi legendarnu ”Share a Coke” priču kroz snagu dijeljenja.

•    Velika vidljivost na OOH: ”Share a Coke” poruke oživljavaju kroz upečatljive nove OOH oglase, naglašavajući posebne osjećaje i energiju koju svako prijateljstvo ili veza stvara.

•    Niz evenata diljem BIH tijekom kojih će posjetitelji imati prilike ponijeti personalizovani natpis na etiketi, a ukupno će biti podijeljeno personalizovanih 30 hiljada limenki. Lokacije i datumi održavanja evenata dostupni su na:

https://www.coca-cola.com/ba/bs/offerings/share-a-coke/experiential

•    U drugoj polovici maja, nacionalna nagradna igra takođe će biti dio kampanje Share a Coke. Potrošači će imati priliku osvojiti dva Fiat 500 DOLCEVITA automobila, iPhone 16 Pro Max mobilne uređaje i druge nagrade – sve do kraja juna. Nagradna igra uključivat će Coca-Cola proizvode (Original, Zero & Cherry) u staklenim bocama od 250 ml, dostupnim u kafićima, restoranima i barovima.

Kampanju je razvila kompanija WPP Open X, predvođena VML-om, a podržali su je Ogilvy PR, EssenceMediacom i Subvrsive. 

 

Frontal

Twitter
Anketa

Šta je po vašem mišljenju najvažniji izazov za Bosnu i Hercegovinu u narednim godinama?

Rezultati ankete
Blog