Sport

Побједе скандинавских хокејаша у Ванкуверу

ВАНКУВЕР - Хокејаши Финске савладли су Њемачку са 5:0 у мечу другог кола групе Ц на ЗОИ у Ванкуверу, док је у другом мечу Шведска добила Бјелорусију са 4:2.


 

Двоструки стријелац за побједника био је Кимо Тимонен, док су голове још постигли Туому Руту, Јарко Руту и Јони Питканен. Меч је обиљежио и петоструки олимпијац Тему Селане који је својом 37 асистенцијом поставио нови рекорд у поенима Зимских Олимпијских Игара.

Финска сада дијели прво место групе Ц са Шведском и скором 2-0, док Њемачка и Бјелорусија имају по два пораза.

Друга асистенција коју је Селане имао на мечу довела је финског репрезентативца на укупних 37 поена на Зимским Олимпијским Играма.

Селане, који је први пут наступио 1994. године у Лилехамеру, сада има укупно 20 голова и 17 асистенција, чиме је престигао Валерија Харламова (Русија), Властимила Бубника (бивша Чехословачка) и Харија Вотсона (Канада).

Шведска није имала превише проблема са Бјелорусијом, славећи са 4:2. Стријелци за побједничку екипу били су Даниел Алфредсон (два), Даниел Седин и Јохан Францен, док је Дмитриј Миалешка постигао оба за Бјелорусију.

У највећем дербију досадашњег тока Зимских Олимпијских Игара, Шведска ће се у недељу састати са Финском у борби за прво мјесто у групи Ц, у репризи великог финала из 2006. године.

Побједник ће обезбиједити директан пласман у плеј-оф рунду, док ће у суботу Њемачка и Бјелорусија играти за прву побједу на олимпијском турниру.

У другој утакмици 2. кола Б групе Олимпијског турнира за хокејаше репрезентација Чешке је савладала Летонију са 5:2 и преузела прво мјесто на табели са максималних шест бодова.

Голове за Чешку постигли су Давид Крејци, Томаш Плеканец, Јаромир Јагр, Томаш Каберле и Патрик Елиас, док су стријелци за Летонију били Криситапс Сотниекс и Гиртс Анкипанс.

Послије два кола Чешка води са шест бодова, испред Русије са четири, Словачке са два и Летоније која је без бодова.

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog