Svijet

„Digital night“ briše granice između „onlajn“ i „oflajn“

Prevazilaženje već duže vrijeme nepostojeće, iako u glavama mnogih i dalje prisutne, granice između „onlajn“ i „oflajn“ svijeta i prožimanje digitalnog i tradicionalnog marketinga biće glavna tema skupa pod nazivom „Digital night“ , koji će se u petak 25. jula održati u prestižnom klubu Reset; u Sremskoj Kamenici kraj Novog Sada.

Ovaj nesvakidašnji događaj zajedno organizuju vodeća domaća agencija za nastup brendova na društvenim mrežama „Homepage“ i agencija „Backstage event team”, koji planiraju da na jednom mjestu okupe preko 250 istaknutih i uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija, te mnogobrojne novinare, glumce, sportiste i druge poznate ličnosti; kako iz „onlajn“, tako i iz „oflajn“ sfere.

S tim u vezi, ostavljen je i prostor za prijavu 30 „viđenijih“ korisnika društvene mreže „Tviter“, koji će imati priliku da učestvuju u brisanju ovih granica. Potrebno je da imaju preko 3.000 pratilaca i da se prijave na zvaničnom sajtu www.digitalnight.rs, pa požurite jer je ostalo još svega desetak slobodnih mjesta.

Učesnici će imati interakciju kroz različite digitalne platforme, stvarajući tako živu promociju „od usta do usta“ predstavljenih digitalnih kampanja, kakva se oduvijek smatrala najboljim mogućim marketingom i koja je eksplozijom društvenih mreža dobila potpuno novi smisao i neslućeno rastegla granice do kojih može da dopre. Organizatori žele da pokažu da to ne da je budućnost, nego uveliko i nezaobilazna sadašnjost uspješne marketinške kampanje.

Izvor: Drnavnik.rs

 

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog