zajedništva i okupljanja s najbližima, baš kako i Coca-Cola godinama unazad
kreira trenutke povezanosti i radosti koju dijelimo uz omiljeno piće.
Coca-Colinoj reklami
Posebnu notu cijeloj priči daju i stihovi nove pjesme
ovog umjetnika sa predstojećeg albuma, u novoj Coca-Colinoj reklami.
„Oduvijek sam vjerovao
da muzika povezuje ljude, baš kao što to čini Coca-Cola. Radujem se svemu što
nas očekuje u ovoj saradnji – mislim da će donijeti mnogo čarobnih trenutaka za
sve nas“, poručio je Dino Merlin.
Saradnja koja spaja
emocije i legendarne priče
Na ovom uzbudljivom putovanju Coca-Cola u Bosni i
Hercegovini će podržati i Merlinovu spektakularnu koncertnu turneju, a vjernim
potrošačima i obožavaocima biće pružena prilika da osvoje ulaznice za neke od
njegovih najiščekivanijih nastupa. Kroz niz posebnih promocija, fanovi će moći
postati dio ove čarolije i doživjeti koncerte koji ostavljaju bez daha.
„Saradnja je spoj dvije
legende – jedne koja kroz muziku donosi emociju i priče generacija, i druge
koja duže od vijeka simbolizuje osvježenje, originalnost, radost i zajedništvo.
Izuzetno smo ponosni što je Dino Merlin zaštitno lice nove kampanje i što će
Coca-Cola biti uz njega na novom muzičkom putovanju,“ poručili su iz Coca-Cole u Bosni i Hercegovini.
Sve ljubitelje Merlinove muzike i Coca-Cole u Bosni i
Hercegovini očekuje trogodišnje putovanje ispunjeno trenucima zajedničke
radosti. Upravo te emocije su svojevrsna misao vodilja nove Coca-Coline
kampanje; jer prava čarolija nastaje kada se povežemo i međusobno inspirišemo.
Jer pravu čaroliju stvarate vi.
FRONTAL

