Mirman
Skot je, na samom početku, primijetio
revoluciju koju će napraviti marketing u stvarnom vremenu („real-time marketing“) i napisao je pet knjiga o ovoj temi, uključujući
i “Nova pravila
marketinga i PR-a”, koja je prodata u više od 400 hiljada primjeraka i prevedena na
29 jezika. Imao
je pionirski doprinos u razvoju koncepta “newsjacking”, koji
je opisao kao umjetnost i nauku „ubrizgavanja“ svojih ideja u najnovije vijesti
kako biste privukli pažnju medija i potencijalnih kupaca i, na taj, način,
unaprijedili poslovanje svog preduzeća. Ova marketinška strategija je postala
toliko popularna da je 2017. godine termin “newsjacking” uvršten u Oksfordski engleski
rečnik, a bio je i u užem izboru za riječ godine.

Mirman
Skot smatra da se, u međuvremenu, klatno pomjerilo previše u smjeru površnih,
bezličnih i automatizovanih konverzacija na internetu i da ljudima nedostaju
istinski razgovor i ljudska povezanost. Uspješne
organizacije su razvile novi koncept, koji je Mirman Skot nazvao „fanokratija”
(“fanocracy”), prema kojem su izgradnja zajednice i odnosi sa kupcima važniji
nego sami proizvod koji se nudi kupcima. Njegova nova knjiga pod naslovom “Fanokratija: Kako pretvoriti fanove u kupce i
kupce u fanove?” je objavljena u januaru 2020. godine i već je postala
bestseler prema uglednoj biznis novini „Wall Street Journal“.
Mirman
Skot je bio govornik u više od 40 država na svih sedam kontinata, a imao je
priliku da sarađuje sa vodećim svjetskim kompanijama kao što su Google, Microsoft, Cisco, HP, Ford, PwC i SAP.
Organizatori
konferencije su prethodno objavili imena dva glavna Spark.me 2020 govornika – Jonas
Ridderstråle (jedan od najuticajnijih i najpoštovanijih poslovnih mislilaca na svijetu i
koautor bestselera “Funky Business“) i Mitch
Joel (jedan od vodećih marketinških
vizionara u Sjevernoj Americi i autor dva biznis bestselera).

Karte za
konferenciju Spark.me 2020 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Puna
cijena karte iznosi 300€, ali zainteresovani
trenutno mogu kupiti svoju kartu po specijalnoj
cijeni od 100€, jer je u prodaju pušteno 50 promotivnih karata. Kao
motivacija za sve mlade ljude željne
znanja, u ponudi su i studentske karte po cijeni od svega
50€, koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima
redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina. Cijena karte uključuje pristup
svim predavanjima (30-31. maja), startap takmičenju
(30-31. maja), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije,
osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel
prijem (30. maja). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i
smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name
change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Spark.me, jedna od
najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za
30. i 31. maj, se organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, jednom od najvećih
auditorijuma u Crnoj Gori. Ovo je drugi put da će se Spark.me održati u Porto
Montenegru, srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih
marina na Jadranskom primorju. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent
registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013.
godine organizuje konferenciju jednom godišnje. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u
oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih
eksperata, te da ostvare kontakt sa liderima iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i
inovacija, marketarima, startapovima i ljudima željnih znanja. U 2019. godini,
konferenciji Spark.me je prisustvovalo preko 720 učesnika iz 21 države širom svijeta.
Za više informacija o Spark.me 2020 posjetite zvanični sajt
konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/.
Frontal

