Многи су као дјеца сањали да буду невидљиви, а дизајнери и инжењери из компаније Мерцедес успјели су да направе илузију да њихов аутомобил то јесте.
Они су са возачеве стране поставили велики број лед диода које служе као један велики покретни телевизор, док су са друге стране поставили дигиталну СЛР камеру.
Све што је камера снимала, “емитовало” се на другој страни тако да се стварао утисак да је аутомобил “невидљив”. Једини проблем су представљали точкови, који нису били прекривени поменутим диодама.
Ово је кампања за нови “зелени” аутомобил из Мерцедеса, назван “F-Cell”, који не емитује штетне гасове. Он може да пређе скоро 350 километара са једним пуњењем и има 134 коња.
Погледајте рекламу:
(Блиц/Фронтал)

