Poštanska marka s motivom 140 godina Pivare za
jedinog proizvođača piva u Republici Srpskoj znači povjerenje, odgovornost i
motivaciju za dalji razvoj.
„Poštanska
marka povodom 140 godina postojanja Banjalučke pivare za nas je nagrada za
pažnju i posvećenost koju ukazujemo našim potrošačima i ovaj čin shvatamo kao
poruku lokalne zajednice upućenu nama o tome koliko smo važni ovdje. Takođe, to
je za nas i poruka kolika su očekivanja od Banjalučke pivare i nastavićemo da
mislimo na to prilikom svakog našeg poslovnog poteza u budućnosti,“
rekao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.
Program obilježavanja
140 godina Banjalučke pivare kreiran je uz svijest o bogatoj tradiciji i
istoriji, uz zadovoljstvo rezultatima koje Pivara danas ostvaruje i najavu
velikih planova jedine domaće Pivare u Republici Srpskoj. Zahvalnost
potrošačima i lokalnoj zajednici Pivara će iskazati i kroz „Dane otvorenih
vrata“ za sve posjetioce, te konkurs za najbolji video na temu „sljedećih 140
godina Banjalučke pivare“. Nakon promocije najboljih filmova, uslijediće i
izložba koja će prikazati istoriju Pivare.
Motivisan
prošlogodišnjim ohrabrenjem da se samo proaktivnim pristupom, novim ulaganjima,
svježim idejama i energijom može održati proizvodnja i obezbijediti rast
kompanije, tim Banjalučke pivare u svojoj jubilarnoj godini planira dodatno
poboljšanje proizvodnih kapaciteta, kako bi se nastavila strategija stalnog
unapređenja proizvodnog procesa s ciljem proizvodnje najboljeg piva u svakom
trenutku.
(Frontal)

