Na panelu "Sneaker Culture" na Weekend Media Festivalu saznajte zašto je za budućnost svakog biznisa važno razumjeti fenomen sneaker kulture. Zašto nam nisu više važne torbice, traperice i jakne, nego samo patike? Ako želite shvatiti kako se stvara brend kroz društvene mreže, sneakers kultura je fenomen koji treba proučiti.
Na panel raspravi će učestvovati Andre Ljuština aka Croatian Stylea, vlasnik kolekcije patika vrijedne više od dva miliona dolara i osnivač Blitza, online prodavnice s rijetkim i najtraženijim primjercima patika iz Los Angelesa. Pridružiće mu se DJ i producent Tomo in der Mühlen, takođe poznat po svom jedinstvenom stilu te njegov kolega, Petar Radojčić Bizzo, DJ i kreativni direktor "True Sneaker Lovera".
Tomo in der Mühlen
Weekend Media Festival ove se godine održava od 19. do 22. septembra i dovodi više od 150 predavača i panelista. Tokom tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana.

Petar Radojčić
Ovogodišnji novitet je Weekend Masterclass koji u najprestižniji hrvatski hotel, Grand Park Hotel Rovinj, dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claudea Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.
Koje nas aktualne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.
Frontal

