„Nikad
se nisam bojala, pjevala sam pjesme koje nitko ne bi pjevao“, poručila je Severina
Kojić na jednom od najposjećenijih panela Ko
to tamo peva: Novi talas muzičkih trendova u regiji na kojem se raspravljalo
o novom muzičkom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa, koji je pokorio cijelu
regiju. Uz Severinu, na panelu su učestvovali i Tonči Huljić, Relja
Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.
"Postoji samo jedno
generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo
folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih
prostora", kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za muziku, a u Hrvatskoj žele živjeti od muzike.
Najveći hrvatski
komunikacijski stručnjaci i politički novinari raspravljali su što očekuju od
predsjedničkih izbora na panelu Svi predsjednikovi ljudi.Andrija Jarak istaknuo je da bi ovo mogla biti najdosadnija kampanja do
sada te da postoje četiri teme koje pale Hrvate, a to su partizani, ustaše,
mito i korupcija. Nakon panela dodijeljen je ‘Megafon 2019.’ za najboljeg
hrvatskog političkog PR-ovca, a nagradu je dobio Marko Milić iz Ureda
predsjednika Vlade.
Na jednom od prvih
panela, Panic
At The Disco: Mediji, javni sektor i kultura raspravljalo se o Rijeci koja
je odabrana kao Evropska prestonica kulture 2020. godine. „Ovaj projekt
je skup, velik i vidljiv te će imati efekta na sve, pa čak i na brodogradnju“, kazao
je Ivan Šarar, pročelnik za kulturu grada Rijeke.
Što je dobra
naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici tiskovina iz
Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije – Robert Botteri i Srbije – Veljko
Lalić na panelu Dobra
naslovnica je dobra naslovnica. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u
Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek. „Dobra naslovnica
jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24
sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do
30", otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.
Na ovogodišnji
Weekend došao je i AJ Coyne, kreativac australijskog ogranka BBDO-a koji
je na predavanju How Creativity can
save our wildlife predstavio projekt the Lions Share, inicijativu koja za
cilj ima potaknuti brendove koji se reklamiraju koristeći životinje da ulože u
njihovu zaštitu. Do sada je prikupljeno 16 miliona dolara, a Coyne se nada da
će dostići cilj od 100 miliona.
Dvije trećine djece
koja trenutno idu u osnovnu školu radiće poslove koji danas ne postoje,
zaključeno je na panelu Digital
Challengers. Da ne treba strahovati od robota jer ćemo s robotizacijom
zarađivati isto ili više s više slobodnog vremena te imati kvalitetniji život istaknuli
su sudionici Joško Mrndže (Google), Željko Kukurin (Valamar
Riviera), Milan Mirjanič (McKinsey) i Andrej Grubišić (Grubišić i
partneri). „Naša priča o digitalizaciji znači da danas iz Upravne zgrade u
Poreču radimo prodaju od 100 milijuna eura ili 45 posto ukupne prodaje Valamara
i komuniciramo s milijunima gostiju iz cijelog svijeta.
Vjerujem da su prilike za digitalizaciju u hotelijerstvu i industriji putovanja
enormne“, dodao je Kukurin.
Početak prvog dana
festivala obilježio je i prvi video prenos s drona na 5G mreži u ovom
dijelu Evrope uspostavljen između Rovinja i prvog 5G ostrva u Hrvatskoj – ostrva
Krka. U glavnu dvoranu Weekenda uključen je live prenos leta dronom iznad
Krka, a publici se s Krka na 5G mreži obratio i Srđan Kovačević, izvršni
direktor startupa Orqa. Testiranje se provelo na živoj 5G mreži, čime je
Hrvatski Telekom prikazao kako će izgledati budućnost tehnologije.
FOX Networks Group
Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizovao je izložbu pod
nazivom National Geographic: Women – A century of change kojom slavi
snažne, hrabre i ustrajne žene svih svjetskih kultura i naroda.
Frontal

