Najboljim
projektima regije uručene su posebne nagrade na ovogodišnjoj reviji BalCannes
održanoj u sklopu dvanaestog Weekend Media Festivala, koji je ponovno
okupio pet hiljada stručnjaka za medije i tržišne komunikacije u Rovinju.
Projekte je odabralo čak dvadeset stručnjaka iz redova
klijenata, agencija i medija, koji su se tom prilikom iz cijele regije okupili
na žiriranju u Sarajevu, gdje je domaćin bio dugogodišnji partner i
prijatelj BalCannesa Media Marketing. I ove
su godine takmičari imali priliku saznati kako na iste
projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija
dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.
Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija McCann
Beograd. Projekt Art Directed by Nature Studija Sonde proglašen
je najboljim projektom BalCannesa, a pritom je ponio i titulu najboljeg
projekta po žiriju predstavnika agencija te titulu najboljeg stranog
projekta! Žiri klijenata najboljim je proglasio projekt Boranka
agencije Imago Ogilvy. Nagrada žirija novinara pripala je projektu Minus
33% agencije BPCS, koja se ove godine prvi put natjecala
na BalCannesu. Najbolji je regionalni projekt Jana. Duboko iznad svih
agencije Saatchi&Saatchi Croatia.
Nije tajna da BalCannes okuplja izvrsne projekte iz cijele
regije koji su često rezultat izvanrednih priča. Zbog toga
je BalCannes ove godine odlučio nagraditi smjelost na tržištu i
davanje kreativne slobode agenciji te uručiti još jednoga lava – nagradu za
hrabrost klijenta! Nagrada je dodijeljena projektu Coca-Cola
Love is always the right way! agencije McCann
Skopje i klijenta The Coca-Cola Company.
Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica
HURA-e i BalCannesa izjavila je: „Hrabrost klijenata, smjelost,
strpljivost i odvažnost u komunikaciji želimo nagraditi i zbog toga
smo rado podržali prijedlog žirija za dodjeljivanjem dodatne nagrade.
Nadamo se da će se i drugi ovime inspirisati te pozitivno iskoristiti činjenicu
da industrija tržišnog komuniciranja ima veliku moć u formiranju stavova
opšte javnosti“.
Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa biće
objavljeni na stranicama BalCannes Yellow
Pages, online bazi reklamnih agencija koja tokom cijele godine služi
kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima.
Najboljih 25 projekata regije, navedenih u nastavku, moći će se pronaći i u
novom izdanju Kreativnog portfolija.
Organizatori BalCannesa su Hrvatska udruga društava
za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival.
Najbolji projekti BalCannesa 2019. abecednim poretkom su:
- #StayClean – McCann Beograd
- A1
Lappsus –
Bruketa&Žinić&Grey - Art
directed by nature – Studio Sonda - Beba
bira gde –
McCann Beograd - Boranka – Imago Ogilvy
- Coca-Cola
Love is always the right way! – McCann Skopje - EVN
Online –
Publicis Skopje - Good
Night, Intolerance! – Grey Ljubljana - Insta
Literary Stories Between the Lines – Grey Ljubljana - Jana.
Duboko iznad svih. – Saatchi&Saatchi Croatia - Lavovske
priče – Ovation
BBDO - Minus
33% – BPCS - Ne
odričem se –
McCann Beograd - Ostajemo
di smo – BBDO
Zagreb - Prilika
života – Señor - Sjetan
Božić – Señor - Spomenik
neisklesanom tijelu – Imago Ogilvy - The
Milk Books –
Futura DDB - The
Theatre Interpreter – Grey Ljubljana - The
Voice Of The Lake
– Saatchi&Saatchi Skopje - Untouched
by Light –
Bruketa&Žinić&Grey - Veliki
hrvatski naivci
– Señor - Vip
Mame – Leo
Burnett Belgrade
- Words
have weight –
IDEA Plus Communications Skopje - Žuja
za tate 2 –
BBDO Zagreb.
Frontal

